0.4

1.9K 137 48
                                    

Jungkook

"İstediğin kadar ben de kalabilirsin Jungkook."

Hoseok, omzumu patpatlayarak elinden gelen her şeyi yapmaya çalışıyordu. Jin'i sevdiğimi bir tek o biliyordu ve bu konuda destek de çok olmuştu. Her şeyi anlattığımda anlamlandıramamış ama Jin'in bir sebebi olabileceğini şimdilik çok fazla üstelemememiz gerektiğini söylemişti. Kahvemi içerken içimde kopan fırtınadan bir habersizlerdi. Ortama karıştığımda başka bir maske takıyordum adeta ve sürekli mutluymuşum, umursamıyormuşum gibi görünmeye çalışıyordum ama kimse içimde olup biteni bilemezdi. Hoseok bile.

"Gel sana instagram açalım."

"Napcam instagramı yav"

"Yakışıklı çocuksun sahalara giriş yapma zamanın geldi geçiyor ama asıl sebebi söylüyorum izlediğim komik videoları sana atamamak beni çıldırıyor koook lütfen instagram aç!!"

Hoseok'un yalvarırcasına ellerini birbirine kenetlediğinde gülüp, saçlarını karıştırdım.

"Al o zaman sen aç."

Telefonu uzattığımda Hoseok heyecanla telefonu alıp instagramı indirdi ve hesap açmaya koyuldu. O sırada bende kafamı elime yaslayıp kahvemi içmeye başladım.

"İlk beni takip ettim heheeheheheh ve şu fotoğrafını pp yaptım gayet güzel."

"Takıl kafana göre sana güveniyorum."

INSTAGRAM

Yoongi_s, Yugyeom77 ve 2152 beğenme

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Yoongi_s, Yugyeom77 ve 2152 beğenme

JungHoseokk Sonunda ikna ettik hesap açmaya beyefendiyi @jjkook

YORUMLAR

A: Oppa sen bir numarasınnnn

B: Hemen takip edelim bu yakışıklıyı da

Yoongi_s vay anasini

JungHoseokk ne

Yugyeom77 Helal la sana Hoseok

JungHoseokk ;)

diğer 142 yorum

"Jungkooook, deli gibi artıyor takipçin fotoğraf paylaşman lazım."

"Şey Hoseok ben bir şeyi atladım bu arada."

Hoseok kafasını kaldırmadan neyi diye cevap verdiğinde söylemekle söylememek arasında kalmıştım. Yugyeom'u görünce aklıma gelmişti ve Ona da ne söyleyeceğimi bilmiyordum. Mesajlarına bile bakmamıştım.

"Yugyeom ile ben öpüştük ama ilerisi olmadı."

"Neee"

Sesi normalden daha yüksek çıktığında bu sefer ilgi odağı ben olmuştum.

"Ve üstüne Jin yakaladı."

"Neeeeee!"

Normalinde normalinden daha yüksek çıktığında sesi sessiz olması el hareketi yaptım ve devam ettim.

"Yugyeomu hiç sevmiyor zaten ve sinirlendi baya ama onu ne ilgilendirir ki?"

Hoseok hala ağzı 5 karış açık bir şekilde suratıma bakıyordu.

"Düşünme yetimi kaybettim."

"Ben de Hoseok ben de"

"Çocuğu kullandın mı sen?"

"Hayır be saçmalama, alkollüydüm jin sandım."

Hoseok'un gözleri iyice faltaşı olurken tekrar konuştum.

"Şaka yaptım yav sakin ol, bir anlık bir şeydi."

"Yugyeom takıntılı herifin teki neden onu çağırdın ki? Hayır beni de çağırabilirdin içmek istiyorsan"

"Seninle mi sevişseydim?"

Hoseok elleriyle vücudunu kapatıp cırlamıştı.

"Hayır be salak o anlamda mı dedim!"

"Bilemem ama çok istiyorsan...."

"JUNGKOOK!"

"Yav birlikte içelim diyecektim ne fesatsın aq sen de"

Sesli sesli gülmeye başladığımda o çok eğlenmese de ben eğleniyordum.

"Neyse yüz yüze geldiğinde ne yapacaksın peki?"

"Üzgünüm der geçerim ne yapayım ki!"

"Baya düşünmüş olmalısın he ne diyeceğini" diyip başını sallamıştı ve tekrar telefonla ilgilenmeye başladı. Hangi fotoyu atacağına bakmak için eğildiğimde 3 gün önce çekildiğim fotoğrafa tıkladı.

"Bu kadar güzel fotoğrafların varken baştan açmaman hata."

"Naparsın hayat"

INSTAGRAM

Junghoseokk, Yugyeom77 ve 112 beğenme

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Junghoseokk, Yugyeom77 ve 112 beğenme

jjkook Benim işim burada bitmiştir -Junghoseokk

YORUMLAR

Yugyeom77 Mesajlarıma bakmadığın her an acı çekiyorum

jjkook wp bozuk

A: Çok yakışıklııı

B: Hoseok böyle bir afetle bizi tanıştırdığı için teşekkür ediyorum

Seokjinkim gönderini beğendi.

Seokjinkim seni takip etti.

-

Oy verirseniz sevinirim arkadaşlar teşekkürler

TEARY EYES // TaejinkookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin