0.8

1.6K 107 98
                                    

1 ay sonra

Kendimi dehşet boşlukta hissediyordum. Zaman geçtikçe Taehyung'un davranışları olumsuz yönde değişmeye başlamış ve nerede hata yaptığımı sorgulamaya yönelmiştim. Jungkook ise eve dahi gelmiyordu ve artık sinirlerim bozulmasına sebebiyet veriyordu.

Taehyung tartışmamızın ardından her ne kadar iyi olsa da daha sonra soğuk davranmaya başlamıştı. Ne olduğunu, neyi sakladığını deli gibi merak ediyordum ama elimden bir şey gelmiyordu. Fakat artık sevgilisi olarak duymak istiyordum her şeyi.

Telefonumu alıp Taehyung'u aradım. Birkaç kez çaldıktan sonra açtı.

"Efendim canım."

"Taehyung, bana gelebilir misin? Konuşalım biraz."

Taehyung biraz duraksadıktan sonra kabul etmiş ve 15 dakikaya geleceğini söylemişti. Kendimi koltuğa atıp instagramda takılmaya başladım. Anasayfama düşen jimin ve Namjoon fotoğraflıyla gülümsemiştim. Jimin 1 senedir Namjoon'u sevmese de bir türlü açılamamıştı. Eh belli etmeye çalışsa da Namjoon anlayamamıştı.

INSTAGRAM

Parkmijimin ve diğer 3731 beğeniYoongi_s shipledim gitti

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Parkmijimin ve diğer 3731 beğeni
Yoongi_s shipledim gitti

376 yorumun tümünü gör

a Yoongi de shipper çıktı
b ne de güzel gülüyor Jimin
Parkmijimin @b zaten bu gidişle anca fotoğraflarda gülerim
c ben Jimini yoongiyle shipliyordum amaa
d @c Bir köşede ağlayabilirsin Nammin👨‍❤️‍👨
e Jimin'in içinde bir şey mi yok bana mı öyle geliyor?
      f yok gerçekten
      g haşmetli kaslarını keşke gösterse
  h after sex galiba
Namjooniee O zaman Nammin reel mi diyooruz?
Yoongi_s nE
Kimvtae nE     
Parkmijimin NEee

2 saat önce

"Ne"

Namjoon'un yorumunu gördüğümde ağzımdan ister istemez çıkmıştı.  Şu an Jimin'in aşk sarhoşu olduğuna yemin edebilirdim ama kanıtlayamazdım.

Kapının çalmasıyla telefonumu bir kenara bırakıp kapıyı açtım. Gülümseyip Elimle Taehyung'a gelmesini işaret ettim. Kapıyı kapatıp Taehyung'un oturduğu koltuğa ilerledim ve siyah t-shirtinin açıkta bıraktığı boynuna derin bir öpücük bıraktım. Böyle bir şey beklemediği için irkilmişti.

"Seni çok özledim Taehyung."

"Buradayım işte sevgilim."

Burukça gülümseyip gözlerinin içine baktım. Bir süre sonra gözlerini benden kaçırmıştı.

"Eski sen değilsin ve bilmediğim şeyler oldukça delirecek gibi hissediyorum artık."

İkimizde koltuğun bir ucunda oturuyorduk. Ben ona bakıyordum o ise uzun şekilli parmaklarıyla oynuyordu.

TEARY EYES // TaejinkookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin