1 YIL ÖNCE
JİN
"Kookie, ben yanındayım içebilirsin istiyorsan"
Jungkook, Alkol almayı sevmezdi fakat içesi var gibi de gözüküyordu. Yanında olduğum sürece ise ne kadar içtiğinin bir önemi yoktu. Jungkook hafifçe başını salladı ve önündeki bardağa uzanıp kafasına dikti.
"Aiissh, bu boktan nefret ediyorum ama garip bir şekilde iyi de geliyor."
"Yavaş iç, sarhoş olmak istemezsin."
"Yanımdasın nasıl olsa bir şey olmaz."
Jungkook 2 3 derken içmeye devam ediyordu ve kafasının uçtuğu her halinden belliydi artık. yanında namjoon'a yaslanmış Jimin ise gidik kafasıyla jungkook ile namjoon'un arasına oturmaya çalışıyordu.
"Yaaa kook, Kafanı Namjoon'un omuzlarından çek."
Jungkook anlamsız bir şekilde kafasını kaldırıp arkaya atmıştı. Jimin ise hemen bunu fırsat bilip namjoon'a daha çok yanaşmıştı. Namjoon ise boş boş Jimin'e bakıyordu. Salak hala anlayamamıştı bazı şeyleri. Ben ise gayet iyiydim. Çok fazla içmemiştim ve Jimin'in yanında getirdiği arkadaşı Taehyung ile konuşuyorduk. Taehyung tam ayık olmasa da ayık sayılırdı. Sarı saçlarıyla kusursuz gözüküyordu. Islak pembe dudakları ve güldüğünde oluşan kare gülüşü mükemmelliğin tanımını oluşturuyor gibiydi.
"Jin Hyung, beğğnnn gağliba kussssacağım."
Jungkook'un seslenmesiyle Taehyung'u incelemeye son verip Ona döndüm. Midesini tutuyor ayağa kalkmaya çalışıyordu. Hemen yanına doğru gidip kolunun altına girdim.
"Alışık değilsin bir daha bu kadar içme. Ben yokken asla ve asla içme."
Jungkook kafasını hafif sallayıp kendini bana daha çok bırakmıştı. Galiba bu sefer sızıyordu.
"Hey sızdın mı çok ağırsın Kook."
Az buçuk yalpalarken merdivenlerden yukarıya zar zor çıkarıp odasına geçtik. Jungkook'u yatağa yatırıp üstünü çıkardığımda bir süzmeden edememiştim. Güzeldi hem de fazlasıyla. Ne düşündüğümün farkına vardığımda kafamı sağa sola sallayıp kendime geldim. Kapıdan tekrar çıkacağım sırada Jungkook'un sesi geldi.
"Hyung, gittmeseğn olmaaaz mi?"
"Aşağıdayım zaten kook."
"Yanımaağ gelsenne bi"
Tekrar dönüp Jungkook'un yanına gittiğimde hiç beklemediğim bir hamle yapıp beni kendine doğru çekmişti. Jungkook'un üstüne doğru düştüğümde yüzlerimiz birbirine o kadar yakındı ki nefesini hissedebiliyordum.
"Jungkook napıyorsun?"
Ellerimin üstünde doğruldum ve tekrar ayağa kalmak için hamle yapacağım sırada Jungkook beni boynumdan çekip dudaklarını dudaklarıma bastırdı. Şok olmuş bir şekilde 3-4 saniye hareket etmeden durdum ve olayı kavradığımda Jungkook'u itip geri çekildim. Ne yaptığının farkında bile değildi.
"hYUUNGGĞ,dudaklarinin tadığ çogk güzelmmşş. Sana daha çok aşıık oldum ."
Duyduklarımla sadece bakakalmıştım. Söyleyecek hiçbir şeyim yoktu. Kardeşim gibi dediğim kişi benden hoşlanıyordu ve garip hissediyordum. Bunların olmaması gerekiyordu. İçimden koca bir siktir çekip hemen odayı terk ettim. İnançlı biri değildim pek fakat Jungkook'un yaptıklarını hatırlamaması için şu an tanrıya yalvarıyordum.
-
Allah ne verdiyse yazıyorum valla öyle çok düşünmeden affola o yüzden
ve ve ve JİNKOOK'UDA TAEJİNİ'DE ÇOK SEVİYOM BEN HÜÜÜÜ
Jinkook mu?
Taejin mi?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TEARY EYES // Taejinkook
Ficción General''Bana verdiğin bu keyif daha çok sonumu getiriyor gibi.'' //TAEJİNKOOK TAMAMLANDI. ÜÇLÜ DEĞİL! sadece aşk üçgenli skjdfskfjskfs