ー2012, 24 Haziran
Yukhei ve Renjun her zamanki gibi zaman geçiriyordu, birbirlerinden ayrılmadan. Birlikte, çocukluklarını geçirdikleri kumsaldaydılar.
Yukhei, saçlarını Renjun'in dizlerine yaslamıştı. Renjun ise, Yukhei'inin saçlarını okşamıştı minik elleriyle.
Yukhei, gökyüzünü izledi bir süre. sonra ise kalın denebilecek dolgun dudaklarını araladı.
'' Sonunda, kaptanlık ünvanını aldım Renjun. başardım, bu seneden sonra ilk seferimi yapacağım.. "
Renjun, kendisini arkadaşı olarak gördüğünü düşündüğü Yukhei'iyi izleyip yüzüne Yukhei'inin çok sevdiği gülümsemesini yerleştirdi.
" Tebrik ederim Yukhei, başaramayacağın bir şey olmadığı konusunda her zaman doğruyu bildim sanırım. "
Yukhei, çocukluk aşkının dediği şeye güldü ve yüzünü izledi. ikisi birlikte, bir süre sahil esintisine karşın gökyüzünü ve birbirlerini izlediler. ikisi de birbirine deli gibi aşıktı, ikisi de karşılıksız olduğunu düşünse de.
Yukhei ilk seferinden sonra dile getirmekte kararlıydı, mutluluklarını beraber paylaşmak istiyordu.
Renjun ise biraz endişeliydi, söylediklerinin arkadaşlıklarını bitirmesinden ölesiye korkuyordu.
Renjun süt beyazı parmaklarını Yukhei'inin saçlarında gezdirmeye devam etti. sevdiği adamın saçlarından gelen hafif üzüm kokusu ruhunu ve içini okşamış, huzur dolmasını sağlamıştı.
Yukhei, o an Renjun'in dudaklarına yapışmak istedi, doyasıya öpüp kiraz kırmızısı yapmak istedi dudaklarını.
yeniden dudaklarını araladı ve gülümsedi, büyük elini süt beyazı parmakların üzerine yerleştirip yumuşak teninin kendi koyu tenine değmesine izin verdi.
" Nasıl bu kadar minik olabilirsin, Renjun? "
kaşlarını çatan Renjun, elini çekti ve trip atarcasına başını çevirdi. dişleri arasından tıslarcasına konuştu.
" Dev olan sensin Wong Yukhei, dev gibisin. "
birbirlerine gülerek kumların rüzgarda uçuşmasını, sahilden gelen serin esintinin tenlerinin okşamasına izin verdiler.
AAAA, İLK BÖLÜMÜ YQZDIM İNANAMITIRUN BU KİTAP jaelovesyong ICIN İTİNAYLA YAZILMISTIR 🥺❤️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ーokyanusun ortasında kaybolmuş bir su damlası,, luren
FanfictionYukhei, kayboldu. okyanusun derinliklerinde kayboldu. Renjun kayboldu. düşüncelerinin arasında kayboldu. Wong Yukhei × Huang Renjun 191020 - 111220