ー6, özleminde boğuldum.

58 14 2
                                    

ー2013, 01 Şubat

bir ayı geçecekti Yukhei'inin gidişi. Yukhei iyiydi, başarılıydı gerçekten de. Renjun iyi değildi.

çökmüştü, ciddi anlamda. odasından nadiren çıkar olmuştu, bazen Yukhei'inin aramalarına cevap bile vermiyordu.

açtığında da iyi olduğunu söyleyip duruyordu, yalan söylüyordu.

Yukhei ise aptal gibi inanıyordu Renjun'e, inanmaktan başka şansı yoktu çünkü.

Renjun için günler geçmiyordu sanki. Yukhei'inin yaşadıklarının zıttını yaşıyordu.

Yukhei resimler gönderiyordu Renjun'e, Renjun onu övüp resim göndermekten kaçınıyordu.

Yukhei'inin onu böyle görmesini istemiyordu. üzülmesini istemiyordu.

saçlarının rengi iyice solmuştu, ne olduğu belli olmayan bir renge bürünmüştü. gözleri genelde kıpkırmızı oluyordu.

göz torbaları yüzünde simsiyah bir boya gibi yer edinmişti. iyice kilo vermişti, yese de çıkarmak istiyordu.

Shotaro, Chenle ve diğer arkadaşlarıyla buluşmuyor ya da onların gelmesine izin vermiyordu.

Yuta Hyung'u hariçti, her gün gelip zorla ona bir şeyler yedirmeye çalışıyordu. Renjun'in bu halini görmeyi sevmiyordu.

bazen Yuta, Renjun ile kalıyor ve geceleri uyuması için ona sarılıyordu. Yukhei birkaç ay sonra dönecekti.

bunu herkes biliyordu, Yukhei'inin Renjun'i böyle görmemesi gerekiyordu. Yuta Renjun'in saçlarını boyamayı teklif etti.

"Hyung, gerçekten ihtiyacım yok. Bırak bu renkte kalsınlar, bana özel bir renk.."

Yuta, Renjun'i ikna etmeyi başarmıştı ve saçlarını boyamak için boya aldı.

uzun uğraşlar sonucunda, Renjun'in neşesi biraz olsun yerine gelmişti. Chenle ve Jisung, Renjun'in yeni saçlarını görünce delirmişlerdi.

bir süre beraber vakit geçirdiler, Chenle saçlarını turuncuya boyayacağından bahsetti her dakika.

günün sonunda herkes evlerine dağıldı, Renjun ise kendi evi olan odasına çekildi. yatağına uzanıp tavanına baktı.

telefonuna uzandı ve yatakta doğrulup telefonun kamerasını açtı. iğrenç görünüyordu, yüzü berbattı.

uzun bir iç çekti ve yataktan kalktı. Yukhei'inin ona gönderdiği gibi mutlu resimler göndermesi gerekiyordu.

yatağını düzeltti, eskiden çok sevdiği bir şarkıyı açtı. dans ederek üzerine şık bir şeyler giydi.

salona gidip lavanta kokan oda parfümünden sıktı, kurumuş çiçekleri belki açar diye suladı çiçeklerini.

Yuta sayesinde yediği şeyler dirençli olmasını sağlamıştı. dolapta olan elmalardan çıkardı ve yıkayıp küçük bir ısırık aldı.

dans ederek odasına döndü ve aynasının karşısına oturdu. masasında olan yüz maskelerine baktı.

kuru dudaklarına kivi aromalı lipbalm'ından sürdü, tadını sevmişti. saçlarını karıştırdı ve güldü.

yüzüne maske yaptı ve arkasına yaslanıp şarkı söylemeye başladı. tüm her şeyi aklından attı.

maskeyi yıkadıktan sonra yüzünün parlamasıyla gülümsedi kendine, saçlarını düzeltti.

anahtarını ve telefonunu alıp dışarıya çıktı. Mark ve Haechan ile buluştular, bir sürü resim çekindiler.

yorucu ve eğlenceli bir gün geçirdiler beraber, günün sonunda Mark'ın evine gittiler.

Markhyuck ikilisi kendini yataklarına atarken Renjun kendisini koltuğun birine bırakmıştı.

telefonunu eline aldı ve internetini açtı, Yukhei öğlen bir resim göndermişti Renjun'e.

saat çok geç olmuştu, Yukhei geceleri de resim gönderirdi normalde. şaşırmıştı, çekindiği resimlerden birisini (medya) Yukhei'iye attı.

telefonunu kapamadan magazin ve gündem haberlerine baktı. bakmasıyla bağırması bir olmuştu.

Mark ve Hyuck odaya geldiklerinde Renjun'i ağlarken görmeyi beklemiyorlardı. Hyuck Renjun'e sarılırken Mark telefonu eline aldı.

gözleri fal taşı gibi açılırken yutkundu ve derin bir nefes verdi.

'Son Dakika Haberi! Uzun bir sefer olması beklenen Pasifik seferine çıkan gemi rotasından çıkmış bulunmakta.'

'Geminin kaptanlarına saatlerdir ulaşılamıyor, geminin konumu kaybedilmiş durumda.'

Mark telefonu kapadı ve Renjun'in yanına oturup sıkıca sarıldı arkadaşına. saçlarını okşadı uzun bir süre.

'Yukhei çok güçlü Renjun, dönecek biliyorsun.'

Renjun gözyaşları ve hıçkırıklarını yok sayarak konuşmaya çalıştı.

'Y-yukhei en son ö-öğlen resim g-göndermiş bana..'

Hyuck'un haber verdiği Yuta, Sicheng, Chitta ve Hendery Mark'ın evine gelmişti. aralarında en iyi moral veren onlardı.

herkes bir süre Renjun'i sakinleştirmeye çalıştı. Renjun en sonunda ağlamaktan şişmiş yüzü ile Sicheng'in kollarında uyuyakaldı.

aşşırı gecikti bölüm, üzgünüm bu konuda. birkaç bölüm sonra final yapabilirim hiçbir fikrim yok.

okuduğunuz için teşekkür ederim, yakın zamanda yb paylaşırım. 💕

ーokyanusun ortasında kaybolmuş bir su damlası,, luren Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin