ー2012, Aralık 25
Renjun hasta olduğundan beri birlikte daha çok vakit geçirmeye başladılar.
yine olduğu gibi beraber sahile gitme kararı almışlardı, sahile inen yolda yürüyorlardı.
bir şey olmadan inmeyi umuyorlardı, sadece ummuşlardı. yolda araba tarafından ezilmiş yavru bir kedi vardı, Renjun yaşadığı şok ve üzgünlükle gözyaşlarını tutmamıştı.
Yukhei'iye onun daha yavru olduğunu söylemeye çalışıyordu fakat hıçkırıkları ve burun çekmeleri onu bölüyordu.
Yukhei, küçük kediyi gömme fikrini ortaya koydu. Renjun ise sadece kabul edebilmişti.
Renjun, yavru kediyi ellerinde taşımaya çalışıyordu. her ne kadar elleri titriyor olsa da.
birlikte ormanlık denebilecek bir yere gittiler, yol boyu Yukhei Renjun'i izledi.
ormana geldiklerinde Yukhei elindeki taşla beraber toprağı eşeledi, Renjun ise ayakta duramadığı için ağaca yaslandı.
Yukhei, Renjun'in belinden tuttu ve kazdığı yerin yanına getirdi. birlikte yavru kediyi toprağa bıraktılar ve dikkatlice üzerini kapadılar. Renjun, etrafında olan taşlarla küçük mezarın etrafını kapladı.
Yukhei'inin gözüne çok şirin gelmişti bu hareketi, sevdiği kişinin bu kadar merhametli ve düşünceli olması bir kez daha aşık olmasına neden oldu.
Renjun ve çelimsiz bedeni Yukhei'iye yaslanmıştı. Yukhei, hafifçe Renjun'in yanaklarını tuttu.
kızarmış gözleri yine de parlıyordu, Yukhei gülümsedi hafifçe. Renjun umduğu şeyin olması için içinden geçirdi.
oldu da. Yukhei, dudaklarını Renjun'in dudaklarına bastırdı yavaşça. ağlamaktan kızarmış gözlerinden akan yaşlar dudaklarını bile ıslatmıştı.
Yukhei geri çekildiği anda Renjun kollarını Yukhei'iye sardı sıkıca. Yukhei yanık sesiyle mırıldandı.
"Ben gidene kadar ve geldiğim, hatta olmadığım zamanda sevgilim olur musun Renjun?"
Renjun, başını hafifçe salladı ve Yukhei'inin boynuna dudaklarını bastırdı.
"Yıllardır aşık olduğum adam.. az önce bana çıkma teklifi mi etti, yoksa bu bir.. rüya mı?"
Yukhei, küçük bedeni kucağına aldı dikkatlice. Renjun'in dediği şeye kıkırdadı.
birlikte, Yukhei'inin bedeninde sahile indiler. Renjun sakinleşti, Yukhei'inin aksine bu sefer o yattı dizlerine.
Yukhei, sahile inmeden önce geçen konuşmayı fısıldıyordu kendisine. gülmeden edememişti.
Renjun'in her zerresini aklına kazımak istercesine izledi yüzünü. Renjun, yüzünü izleyen Yukhei'iye gülümsedi.
Yukhei, bir gülümsemeye aşık olmuştu yeniden..
"Neden canavar görmüş gibi şaşkın ve bir o kadar da aşık bakıyorsun Yukhei? Canavara mı benziyorum yoksa..?"
Yukhei kendisine yöneltilen soruyla gözlerini kocaman açtı. ellerinden birini Renjun'in yüzüne, diğerini de eline indirdi.
parmaklarını kenetlendi ve parmaklarıyla yüzünü okşadı Renjun'in. başını sağa sola salladı.
"Ne kadar güzel ve kusursuz bir meleğe aşık olduğumu düşünüyordum sadece."
ehe, selam olsun 👋🏻 bugün kankisim yb at artık dediği için yazayım dedim, böyle bir bölüm aklımdan geçmezdi. kendini biliyorsun, fikir için teşekkür ederim 😽💕
umarım beğenmişsinizdir..✨
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ーokyanusun ortasında kaybolmuş bir su damlası,, luren
FanfictionYukhei, kayboldu. okyanusun derinliklerinde kayboldu. Renjun kayboldu. düşüncelerinin arasında kayboldu. Wong Yukhei × Huang Renjun 191020 - 111220