ー2020, 28 Eylül
birlikte 7 yıl daha geçirdiler. ikisi de gerçekten olgun insanlar olmuşlardı.
bugün ikisi için de önemli bir gündü. ikisi de deli gibi heyecanlıydı. aynı zamanda üyeler de öyle.
herkes deli gibi etrafta koşuşturuyordu. bugün ne Renjun Yukhei'iyi, ne de Yukhei Renjun'i görmüştü.
bugün, ikisi evleniyordu. Sicheng ve sevgilisi Yuta'nın zorlamalarıyla ikisi de birbirini görmüyordu.
üyelerin bir kısmı Yukhei ile, diğerleri ise Renjun'le ilgileniyordu. Johnny ve Ten ise, etrafta koşuşturan çocuklarla ilgileniyordu.
Johnny ve Ten, Jaehyun ve Taeyong çocuk evlat edinmişlerdi. bugün ise, Yukhei ve Renjun, Yuta ve Sicheng çocuk evlat edineceklerdi.
Renjun ve Yukhei, küçük bir kızın velayetini alacaklardı. Renjun şimdiden çok heyecanlıydı.
Yukhei'inin ondan farkı pek yoktu. heyecanı gözlerinden okunuyordu her türlü.
düğüne bir sürü kişi davetliydi. iki tarafın hem ailesi, hem de arkadaşları vardı.
Renjun'in annesi ve babası başta bunu kabullenmediler, ama Yukhei kendini gözlerine soktu.
Yukhei'inin babası, buna karşı değildi. her şey için en başta Yukhei'inin babası yardım etmişti.
Yukhei'inin aklına, evlilik teklifini ettiği gün geldi. gülümsedi kendi kendine.
Flashback, 3 ay önce
Yukhei, Renjun'i Roma'ya götürmüştü. Renjun'e evlenme teklifi edecekti, her şeyi planlamıştı.
Renjun her şeyden bi' haberdi. sadece oraya gezmeye geldiklerini düşünüyordu.
Yukhei, antik kentin önünde resim çekinmeden önce durdurdu Renjun'i.
Renjun'in arkasında bir kalabalık oluştu. hepsinin elinde renk renk çiçekler, buket güller vardı.
Renjun anlam veremiyordu, fark bile etmemişti arkasındaki insanları.
Yukhei diz çöktüğünde Renjun ellerini ağzına götürdü ve yüzüğü görmesiyle gözyaşlarını serbest bıraktı.
arkasındaki kalabalıktan koca bir alkış yükselmesiyle arkasına baktı Renjun, gülümsedi.
Yukhei'iye döndü yeniden. Yukhei cümleleri toparlamaya çalışır gibi duruyordu.
''Bir ömür boyu benimle ol istiyorum, Huang Renjun. benimle kalbini sonsuza dek birleştirir misin? benimle en mutlu anında inci tanelerini döker misin? birlikte mezara kadar gidelim istiyorum, kalplerimiz ve ruhlarımız ölene kadar aşık kalsın istiyorum. benimle evlenir misin Renjun?''
Renjun artık daha da çok ağlıyordu. gözlerini elinin tersiyle sildi ve başını salladı hafifçe.
''Seninle kalbimi sonsuza dek birleştiririm. seninle en mutlu anımda inci tanelerimi dökerim. birlikte kadar mezara gideceğiz Wong Yukhei, ruhlarımız ve kalplerimiz sonsuza dek birlikte olsun istiyorum. seninle evleneceğim Yukhei.''
Yukhei heyecanlı şekilde kahkaha attı ve ayağa kalkıp karşısındaki kısa bedene sarıldı uzunca.
geriye çekilip uzunca öptü dudaklarını. sanki bir daha öpemeyecek gibi öptü eşini. sanki bir daha dokunamayacak gibi dokundu saçlarına.
Renjun parmak uçlarına yükseldi yine. öptü uzunca eşini, bir daha öpme fırsatı bulamayacak gibi. bir daha kaybetmek istemiyorum dercesine öptü.
Flashback end.
O günden beri her şey yolundaydı, düğün saati gelmişti. Jeno, Jaemin, Haechan, Mark, Jisung ve Chenle Renjun'i hazırlamışlardı.
Johnny, Jaehyun, Taeyong, Taeil, Kun ve Doyoung ise Yukhei'iyi hazırlamışlardı.
düğün töreni başlıyordu. Yukhei kolunda sadıcı olan Hendery ile salondan içeriye girdi.
onların ardından beyaz takım elbisenin içindeki Renjun ve sadıcı olan Ten içeriye girdi.
alkışlar salonu doldurmuştu, Yukhei aşkla gelen gence baktı. Ten, Renjun'in kolundan çıktı ve yerine geçti.
Yukhei ve Renjun masaya oturdu. şahit olan Sungchan Shotaro ve Sicheng Yuta ikilisi yerlerine oturdu.
memur yerine oturduğunda, nefesler çoktan tutulmuştu. adam boğazını hafifçe temizledi.
'' Siz sayın Wong Yukhei, hastalıkta sağlıkta, tüm hayatınız boyunca Huang Renjun'i eşiniz olarak kabul ediyor musunuz? ''
Yukhei, gülümseyerek yanında oturan kısa adama baktı.
'Sonsuza kadar evet!'
Salonda yeniden alkış merasimi yaşandı. kısa bir süre sonra sıra Renjun'e geldi.
'' Siz sayın Huang Renjun, hastalıkta sağlıkta, tüm hayatınız boyunca Wong Yukhei'iyi eşiniz olarak kabul ediyor musunuz? ''
Herkes nefesini tutmuş, Renjun'i pür dikkat izliyordu. Renjun hissiz duruyordu.
kısa bir süre sonra başını salladı ve gülümsedi. içeride bir 'oh' sesi yükseldi.
''Ölene dek, sonsuza kadar evet!''
memur aynı şekilde şahitlere de sordu ve hepsinden evet cevabı aldığında ayağa kalktı.
konuşmasını yaptı ve evlilik cüzdanını ikiliye uzatıp konuştu.
'' Eşinizi, öpebilirsiniz. ''
Jaemin ve Jeno çocukların dikkatlerini kendi üzerlerine topladı ve ikilinin öpüşmesi için şans oldular.
düğünü yaptılar, pasta kestiler. uzun bir akşamdı. sabahı beklemek istemiyordu evli çift.
bir an önce geceyi gündüz etmek istiyorlardı. evlat edinecekleri kız çocuğunu görmek istiyorlardı...
istedikleri oldu. sabah olduğunda Renjun hazırlanmıştı çoktan, Yukhei de uyanıp hazırlandı.
yetimhaneye gittiler, Renjun yerinde duramıyordu. içeriye girdiklerinde Renjun içerideki çocuklar gibi kısacık kalmıştı.
bazıları Renjun'i bile geçiyordu. Yukhei müdürenin odasına gitti. küçük kız hakkında olan bilgileri aldılar.
kağıdı imzaladılar ve ailesi oldular resmi olarak. Çinli, on bir yaşında bir kızı evlat edinmişlerdi.
artık ailelerinde üç kişi vardı. Wong Yukhei, Wong Renjun ve Wong Ka Hei.
yapmak ben final, ağlamak ben bununla birlikte. yazdığım en en en uzun bölüm bu oldu. destek teşekkürünü sabah yapacağım.
iyi okumalar ve iyi geceler dilerim! 🥺💓
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ーokyanusun ortasında kaybolmuş bir su damlası,, luren
FanfictionYukhei, kayboldu. okyanusun derinliklerinde kayboldu. Renjun kayboldu. düşüncelerinin arasında kayboldu. Wong Yukhei × Huang Renjun 191020 - 111220