ー4, yılbaşı kurabiyesi

84 16 7
                                    

ー2012, 31 Aralık-01 Ocak

Yukhei ve Renjun, çıkmaya başladıkları günden beri Yukhei'inin evinde kalıyorlardı. Yukhei, dışarıya her çıktığı fırsatta Renjun'e çiçek alıyordu.

Renjun odanın birini çiçeklere ayırmıştı, solan çiçeklere veda edip arka bahçeye görmüyordu onları.

bugün yılbaşıydı, ya da yılsonu. Yukhei ve Renjun, birlikte yılbaşı ağacını süslediler. Renjun, yılbaşı ağacının tepesine yetişemediği için Yukhei onu sırtına aldı ve tepeye ulaşmasında yardımcı oldu.

ağaç işi bittiğinde akşama doğru gelmişti vakit, birlikte mutfağa girdi iki aşık.

Renjun, kurabiye yapmak için kakaolu hamur hazırladı. birlikte ayıcık şeklinde kurabiye yaptılar.

hamur henüz cıvıkken Yukhei parmağını hamura batırıp Renjun'in burnuna sürdü. Renjun, sinirle aynısını ona yaptı ve gülüştüler.

kurabiyeler olduğunda Yukhei kendisini yakmaması için Renjun'i içeriye oturtmuştu. kurabiyeleri çıkarıp soğumaları için bıraktı.

Renjun'in yanına gidip kollarına girdi, burnuna dolan huzurlu kokuyla gülümsedi Yukhei.

ikili bir süre koltukta odayı rastgele dolduran, batmak üzere olan güneşin ışığıyla oturdu. televizyonda çalan şarkılar kulaklarını doldurdu.

bu, Renjun'in en sevdiği şarkıydı. gözlerini kapatıp arkasına yasladı başını.

şarkı başladığında huzur dolu sesiyle kısıkça eşlik etti. Yukhei, ona baktı ve gülümseyip onunla eşlik etti.

bir süre şarkı söylediler, saat tam yediye geldiğinde Yukhei'inin karnından canavar sesleri gelmeye başlamıştı.

Renjun ikisinin birlikte yaptığı makarna salatası ve tavuktan tabaklara koyup salondaki yemek masasına bıraktı.

birlikte gülerek, sohbet ederek yemek yediler. saat dokuza geldiğinde ikili soğuktan dolayı -aslına bakılırsa Renjun üşüdüğü için- sarılıyorlardı.

zaman hızla akıp giderken saat on biri bulmuştu. yılbaşı kutlaması için hazırlık yaptılar, Renjun güzel bir meyve tabağı yaptı.

Yukhei, bulduğu eğlence programından sonra masayı düzenledi. on ikiye on kala televizyonun önünde bekliyordu.

Renjun heyecanını bastıramıyordu. yıllardır Yukhei ile yılbaşına beraber girseler de, bu sene öpüşeceklerini biliyordu.

saat tam on bir elli dokuzda birbirlerine baktılar uzunca.

Renjun, parmak uçlarına yükseldi. kollarını Yukhei'inin boynuna sardı.

Yukhei, ellerini Renjun'in beyaz ve naif yanaklarına yerleştirdi.

programda çift sıfıra doğru sayım yapıldığı ve bittiği anda ikili dudaklarını birleştirdi.

biraz süren öpücüğün ardından Renjun geriye çekilip mırıldandı.

"Mutlu yıllar, koca adam."

Yukhei, ona güldü ve alınlarını birbirine yaslayıp gözlerinin en derinlerine baktı.

"Mutlu yıllar, küçük adam."

birbirlerine yeniden öpücük verip hazırladıklarını atıştırdılar bir süre.

hallerinden sıkılan Renjun telefonundan dans etmek için bir şarkı açtı, (medyada var) Yukhei'iyi dansa kaldırdı.

yorulana kadar dans ettiler, odayı hafif aydınlatan ay ışığını izlemek için bahçeye çıktılar.

Çimlere uzanan ikili, yıldızları ve ay'ı izledi. tabii, bu sadece Renjun için geçerliydi.

Yukhei, gecesini aydınlatan ve durmadan parlayan yıldızı Renjun'i izledi.

MERABA YILBASI DEGIL AMA YILBASI OZEL BOLUM OHAYOUUUUUUUU

SAKA BI YANA AMK YILBASI GEKIYO HE

BEN BU BOLUMU GUNLERDIR YAYIMLICAM AMA HÂLÂ YAYIMLAMADIM

HELAL OLSUN SALAK MIYIM NEYİM NEYSE EVET ŞEY

iyi okumalar dilerim, umarım beğenirsiniz. 💕🥺

ーokyanusun ortasında kaybolmuş bir su damlası,, luren Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin