TANITIM

3.6K 156 12
                                    


NOT: 2 Milyon'un üzerinde okunan bu seri 'Dreame' uygulamasına taşınmıştır! Okumak isteyen olursa oradan erişebilir❤️

İçeride 2. seriden ilk dört bölüm ve Dreame linki bulunmaktadır.

Dreame kullanıcı adım= siladalw

***

Maviş'in devam hikâyesidir! Bu seriyi okumadan önce ilk seriyi okumanız gerekmektedir!

***

Açıklama..

İsteklere dayanamayıp ve gaza gelip Maviş'e 2. bir seri yazmaya karar verdim^^

Tek korkum eski duyguyla yazamamak ve olayları, karakterleri unutmuş olmanız. Çünkü Maviş'i final yapalı bir sene oldu. Umarım eskisi gibi desteklerinizi eksik etmezsiniz❤️

Şimdi tanıtımı okuyun ve Anıl ile Hüma'yı kütüphanenize ekleyin canlarım✨

***

Tanıtım..

Anne ve baba özlemiyle büyüyen bir kızın hayatına aniden giren ve her şeyi değiştiren biri. İsminin sadece 'A' harfini öğrenip şimdilerde soyadını taşıdığı Hüma ve ona bambaşka bir hayat yaşatan Anıl'ın hikayesi.

Evlilik aşkı öldürmedi. Tam tersine daha büyük duygulara sebebiyet verdi. Ve en güzeli ise; tatlı bir meyve..

Hayatımıza giren insanların bizden neler alacağını ya da bize neler vereceğini asla bilemeyiz..

Hüma dünyanın en güzel hediyesi olan, kızı Zeynep'i kucağına aldığında hayatın mucizelere gebe olduğu bir kez daha çarptı suratına. Tek ailesi olan teyzesini kaybettiğinde, kızının sesini kaybettiğinde, çocukluğunu toprağa gömdüğünde tekrar ayağa kalktı. Çünkü artık kendisine ait bir ailesi vardı..

Öz ve manevi iki annesi artık yanında olmasa da kendisine 'anne' diyen tatlı bir meyve vardı..

Öncelerde bu 'anne' kelimesi sesli bir şekilde dudaklarından dökülen kızının sesini çaldılar.

Ama bu mutluluklarını yıkmaya engel olmadı. Kimler ne yaparsa yapsınlar sevgi her daim yaraları sardı..

Hüma bile şu an hayatın kendisine sunduğu muazzamlara alışamamışken gelin bu iki deli aşığın yaşantısına kaldığımız yerden devam edelim:)

Sıla D.

S.D.

MAVİŞ  1 ve 2Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin