• єρ 10

1.8K 177 218
                                    

vote 💫

• Yazar'dan •

Bakalım baban süprizimizi gördüğünde ne tepki verecek Tae Ri.

Valeria tebessüm ederek küçük kızının bukleli saçlarını okşadı. Küçük kız huysuzca mırıldanarak, annesinin göğsüne sığındı. Küçük kalbi hissetmişti sanki annesine son sarılışı olduğunu.

Ne oldu kızım? Neden bu gün keyfin yok? Hasta mı oldun yoksa?

Kızının yüzünü avuçlayarak yanaklarını öptü. Küçüğü ağlamaya başladığında panikle, kafasını eğip kızına baktı.

Tae Ri durduk yere ağlamazdı.

Hey tamam güzelim tamam.

Kızını göğsüne yatırarak kafasını omuzuna yasladı. Tae Ri yüzünü annesinin boynuna gömerek küçük kollarını boynuna sarmış, hıçkırıklarını serbest bırakmıştı.

Ne oldu sana böyle? Neden ağlıyorsun bebeğim? Bir yerin mi acıyor yoksa?

Kızını sakinleştirmek için belini okşuyor, saçlarını arasına sayısız öpücükler bırakıyordu.
Kızının bir acısı yoktu.
Hissediyordu sadece .
Kötü şeyler olacağını, bebekler hep hissederdi.

Kızı şakinleştiğinde onu salondaki oyun halısına oturtup oyuncaklarını önüne dizdi .

Bak burda ne var bebeğim, senin en sevdiğin bebek.

Peluş bebeği ona uzattığında TaeRi ilk kez sevdiği oyuncağa hevessizce baktı.

Hadi ama kızım, neden böyle yapıyorsun meleğim?

Kızının bukleli saçlarını okşayıp anlına uzun öpücük bırakarak kokusunu içine çekti derinde. Kapının zilini duyduğunda, kızının yanağını öpüp gülümseyerek kalktı oturduğu yerden.

Sonunda baban geldi bebeğim.

• Valeria •

Kapıya ilerleyip açtığımda, Taehyung her zaman yaptığının aksine ona sarılıp öpmektense, omuzumdan iterek bir kelime dahi etmeden eve geçip doğruca odaya ilerlemeye başladı. Bir kaç saniye arkasından baktıktan sonda bende onun peşinden hızla odaya geçtim.

Tae Ri'in çantasını yatağa koymuş içine , kıyafet ve bez koyuyordu.

Taehyung? Ne oluyor, bir yere mi gidiyoruz?

Cevap vermeden işine devam ediyordu. Ben yokmuşum gibi davranıyordu, içime aniden çöken korkunun sebebi neydi böyle?.

Yanına yaklaşarak elimi koluna koydum.

Taehyung lütfen cevap ver.

* Dokunma bana!

Bağırmasıya irkilip elimi hemen çektim. Yüzünü bana dönerek duruşunu dikleştirdi. Gözlerinde sadece bir ifade vardı.

Lost ᴷᵀᴴ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin