• єρ 7

1.8K 181 116
                                    

vote 💫

• Kim Taehyung •

Sen babasıysan bende annesiyim Taehyung .

Sıkıntıyla iç çekip karşımdaki kadına baktım. Beni delirmek için mi yaratmıştı Tanrı onu?.

* Hani her kararı birlikte verecektik? Senin yaptığın adaletli değil.

Omuz silkerek yatakta ayaklarıyla oynayan TaeRi'i kucağına alıp bana uzattı. Küçük kızımı kucağıma alıp ensesine öpücük bıraktım.

Sen o hakkı kaybedeli çok oldu. Şimdi kızını al ve git , hızlı olursan da sevinirim .

Oflayarak kızımla birlikte banyoya ilerledim, tamam her şey iyiydi, hoştu da ama bu kız su altına girdiği an içinden canavar çıkıyordu, yani Valeria öyle diyordu.

* Evet güzelim şimdi baba sana banyo yaptıracak .

Maymunumu tek kolumla tutarak, küçük plastik küvetine ılık su doldurup içine Tae Ri'in şampuanından döküp köpüklettim. Oyuncaklarıda içine döktükten sonra, kızımın bezini çıkarıp yavaşça küvete oturttum. Bir kaç saniye önce yüzüme ardından suya baktı, sonra eline plastik ördeğini alıp ağzına götürerek , damakları arasında kemirmeye başladı.

Eee hani çığlıklar? ağlamalar?
Valeria benimle dalga mı geçiyordu?

Bab-ba .

Hemen küvetin yanına diz çöküp, kızımın minicik ayağından öptüm.

* Efendim babasının prensesi?

Elindeki oyuncağı bana uzatmıştı.

* Bak şimdi bu ördek seni yiyecek küçük maymun.

Elindeki ördeği alıp TaeRi'in karnına yaklaştırıp ısırır gibi sesler çıkarmıştım. Tatlı kahkahalar atarak minik elleriyle beni engellemeye çalışıyordu. Onun gülüşü, neşesi evimizi güneş gibi aydınlatıyordu.

* Tamam güzelim bu kadar oyun yeter, hadi yıkanalım da huysuz annen dır dır yapmasın.

Sesli kahkahaları tatlı kıkırtılara dönüşmüştü. Sakız aromalı şampuanını alıp, saçlarına birazcık sıktım, anında oyuncaklarla oynamayı bırakmış, kafasını kaldırarak yüzüme bakmaya başlamıştı.

* Sorun ne babacım? Neden öyle bakıyorsun bana?

Duş başlığını elime alarak TaeRi'in saçlarına tuttum. Ama kızımın suyu hissetmesiyle çığlık atıp elime yapışması bir olmuştu.

Böyle bir şeyi beklemiyordum. Çığlık atarak ağlıyor , elleriyle duş başlığını itmeye çalışıyordu, birde kendi dilinde bana çemkiriyordu. Eminim şu an annemi, babamı hatta ebemi bile araya katmıştı.

* Bebeğim ne oldu sana? Canını mı yaktım?

Şaşkınlık ve panikle , hıçkırarak ağlayan kızıma bakıyordum. Ama canını yakmamıştım ki emindim buna.

* Güzel kızım ağlama lütfen bak bitti, geçti saçını yıkayalım çıkaracağım seni.

Yüzünden öpmek için yaklaştığımda, bunun pek de iyi bir fikir olmadığını saniyeler sonra anlamıştım. O küçük ellerini gür saçlarımın içine geçirerek koparmak istermiş gibi çekip, birde kendi canı yamıyormuş gibi daha da sesli ağlamaya başlamıştı.

Lost ᴷᵀᴴ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin