• єρ 11

1.9K 174 197
                                    

vote 💫

• Taehyung •

* Tae Ri beni üzme kızım, aç ağzını ye şunu.

Kaşığı ona uzattığımda kafasını diğer tarafa çevirmiş, parlak dudaklarını da büzmüştü. Dünden beri fazla bir şey yememişti. Onu Valeriadan aldıktan sonra saatlerce ağlamış, ağlayarak uykuya dalmıştı. Tabi sabah da annesini göremeyince yine bir konser yaşatmıştı bize bu da azmış gibi , anne sütünü fazla tükettiği için kuru gıdalar yemiyordu. Derin nefes alarak bir kez daha denedim.

* Hadi benim güneş gözlüm, bal bakışlı prensesim. Yemezsen minicik kalırsın ama bebeğim. Lütfen.

Alt dudağı sarkıp, hızla solumaya başladığında ağlayacağını anlamıştım. Kaşığı bırakıp onu kucağıma aldım, yüzünü boynuma gömerek , küçük kollarını omuzlarıma sarmıştı.

Baba

Saçlarını okşayarak, küçük ipeksi tellerini kulağının arkasına sıkıştırdım

* Söyle bebeğim?

Avuç içlerini omuzlarıma yaslayarak göğsünü göğsümden ayırıp, sarı gözlerini kahverengi gözlerime dikerek yüzüme bakmaya başladı.

An-ne.

Duyduğum kelimeyle kaşlarım şaşkınlıktan kalkmıştı. Az önce benim minik kızım anne mi demişti?.

* Valeria! Çabuk gel TaeRi anne de-

Aklıma gelen şeyle heyecanım yavaş yavaş yok olmaya başlamıştı. Valerianın burada olmadığı bir anlığa aklımdan çıkmıştı. O bu anı dört gözle bekliyordu. Her zaman TaeRi baba derken o somurtup 'hey bu kız ne zaman anne demeye başlayacak' diye yalandan kızardı. Ben bu sevinci onun elinden almıştım.

An-ne

Acıyla gülümseyerek kızımın ipek gibi saçlarını okşayıp, yanaklarından öptüm.

* Anne burada değil güzelim. Keşke bu kelimeyi birkaç gün önce söyleseydin.

Derin nefes alarak kızıma oyun halasının üstüne bıraktım. Oyuncaklarını yanına dizerek telefonumu yanına bıraktım. İçimde garip bir his vardı, Valeria'ı aramak ve aramamak arasında kalmıştım.

Tamam. Yaptığı çok yanlış bir şeydi beni kandırmıştı, ama onu böyle kızından ayırmamalıydım. Belki de sakince konuşsaydık iş bu kadar büyümezdi. Bilemiyordum aklım çok karışmıştı bir taraftan TaeRi, bir taraftan Hilda, bir taraftan da Valeriya.

Hilda'la dünden beri konuşmamıştık. İçimden de gelmiyordu ama Valeria beni şaşırtmıştı. Şimdiye kadar çoktan gelmeliydi. Tae Ri için, ama sanarım Hilda haklıydı. Valeria sadece beni elde etmek için Tae Ri'i kullanıyordu. Artık onun yanında olmadığım için de, kızımızı yük olarak görüp, onu görmeye bile gelmemişti.

Bilemiyorum belkide yanılıyordum ama, şimdiye kadar sesinin çıkmaması bende sadece bu düşünceleri yaratıyordu.

Baba

Lost ᴷᵀᴴ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin