Oturma odasına girdiklerinde ne olduğunu anlamamış öylece minhoya bakıyordu. Çenesi tutup yukarı kaldıran elleri hissetti ardından gözleri gözleriyle buluşmuştu. Karşısındakinin göz bebeklerinin titrediğine yemin edebilirdi. Kendi vücudununda o gözlerle eş olarak titrediğinin de farkındaydı.'Aşağıda neden öyle bir şey yaptın.'
Sorulan soruyla yüzü düştü sanırım azar yiyecekti.
"Kıskandım sadece."
Yüzü ellerinin arasında olsa bile gözlerini kaçırmıştı. Bu yüzden karşısındaki yüzün gülümsediğini görmemişti.
"Kızma ama o kadar samimi bir pozda sizi yalnız bırakamazdım."
Deminki utancı giderken bu sefer gözlerini direk gözlerine dikmişti. Karşısında affalladığını belli eden gözlerle ona bakan minhoya gülümsedi.
'Kızmadım zaten, fazla çekiciydin. Öylece başkalarının seni çekip güzelliğine bakmasına sinirlendim.'
Söylediği sözleri işittiğinde kıpkırmızı olmuştu. Jisung işi bozduğunu düşündüğü için azarlanacağını sansada olayın çok farklı olması kalbini daha çok hızlandırmıştı. Konuşmamasını fırsat bilen minho devam etti.
'Jisung ruhumuz eş, kalplerimizde birbirinde. Sevgilim olur musun?'
Jisung aldığı teklifle gözleri kocaman açılırken ellerini kavrayan ellerle irkildi. Bir aydır sürekli instagramdan konuşuyor olsalarda bu kadar hızlı olacağını düşünmemişti açıkcası fakat minhoyu seviyordu.
"Evet, olurum."
Ellerini bırakıp kollarının boynuna dolamıştı. Beline sarılan kollarla huzura kavuşmuştu. Şuan cidden dünya umrunda değildi. Belindeki kollar gevşerken yavaşca ayrıldı.
'Hadi gel bizi merak ederler. Hem devam etmem gereken bir çekimim var.'
"Benimle devam edeceksen neden olmasın."
'O kadına şirket para ödedi Hannie.'
"Neyseki ben olgun bir insanım."
İçinden gavatlıktan diye geçiriyordu.
'Demin aşşağıda kadını çekip fırlatırken de keşke azcık olgun olsaydın bebeğim.'
Yanağından yeniden makas aldığında direk eli yanağına gitmiş ve acısı geçsin diye ovalamıştı.
"Yah senin benim yanağımla derdin ne?"
Dediklerine aldırış etmeden merdivenlere giden minhonun arkasından söylene söylene ilerledi.
-------
Çekimler son hızla devam ederken her verilen pozda sinir krizi geçirmemek için kendini zor tutmuştu. Bu kadar samimi pozlar gereklimiydi? Cidden!
'Dostum kadın öldü.'
Omzuna pat pat vuran arkadaşına öyle bir bakış attı ki. Felix üç adım birden geri gitmiş aynı hızla changbinin yanına kaçmıştı.
'Hyung bu sincap beni fındık sandı az kalsın parçalara ayırıp yiyecekti.'
Biraz olsun kafasını changlixe verebilmişti. İkisinin ismini söylemeye üşendiği için bu şekilde seslenme kararı almıştı. Deminki Felixin mızmızlanmasına dayanamayan Bin kolunun altına kafasını alıp karıştırmıştı. İkisini gülerken görmek hoşuna gitmiş- AMA BEN BU KARIYI YOLARIM
Daha fazla dayanamayınca felixe baş selamı vererek mekanı terk etmişti. Hadi ama canım kim sevgili olduğu ilk gün böyle şeylere maruz kalırdı ki. Canı sıkılmıştı. Binin çikolatalı keki bile işe yaramamıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İncomparable《minsung》
ФанфикTamamlandı ✅✅ Yaşadığınız hayat boyunca bir çok insan sever, bir takım duygular beslersiniz. Ama hangisi gerçekten ruh eşinizdir bilemezsiniz değil mi? Ama biz farklıydık. Bir dünya düşünün. Ruh eşinizi bulup hayatınızı onunla birlikte geçirebildiği...