Розділ 1 | Невдале Полювання

108 3 0
                                    


Громовий Клан, за багато повень після провідництва Вогнезора
                              ***

Громовий Клан, за багато повень після провідництва Вогнезора                              ***

Йой! Нажаль, це зображення не відповідає нашим правилам. Щоб продовжити публікацію, будь ласка, видаліть його або завантажте інше.

— Лайно мишаче! - Вже втретє за день Світлолапка втратила здобич.
— Не переживай, мишей тут вдосталь, спіймаєш ще! — Підбадьорливо нявкнув її брат Ряболап.
— Не знаю, що зі мною останнім часом. Ніяк не можу зосередитися.
— Але це не привід залишати старійшин голодними! - З-за кущів вистрибнув виховник Світлолапки, Рудошуб.
Ряболап нявкнув:
— Ти за нами стежив? Я думав, ми на самостійному полюванні!
— Я теж так думав, - сказав Рудошуб, — Але ось ви вдвох тут базікаєте, замість ловити здобич кожен на своїй ділянці! Ряболап - біля Старого Дубу, Світлолапка - тут. Хіба не ясно?!
Світлолапка присоромлено схилила голову, але її брат знову заскиглив:
— Але ж там темно, і майже нема мишей, одні птахи. А їх так важко ловити!
Рудошуб єхидно усміхнувся:
— От і чудово, потренуєшся там до кінця повні - от тобі покарання. А ще ви завтра не підете в патруль, а будете прибирати в яслах. Обоє!
                              ***
— ...Волею, наданою мені Зорекланом, я нарікаю тебе вояцьким іменем Золохвіст! —
З Високого Виступу промовляв до Клану їх провідник, Срібнозір. Він проводив церемонію назовництва для Зололапа, колишнього новака Ясноквітки. Тепер він мав відбути мовчазне чатування.
— Золохвіст! Золохвіст! — лунали схвальні вигуки Громових вояків.
Ряболап захоплено дивився на Високий Виступ:
— Колись там будемо і ми! Сподіваюсь, що це буде скоро!
Світлолапка не була така впевнена:
— Якщо не будемо щоразу встрявати в халепи, бо такими темпами наша сестра Темнолапка стане воячкою раніше!
Та бурчати їм довго не довелося, адже прийшла черга новаків вітати Золохвоста з вояцьким іменем.
— Впевнена, ти будеш видатним котом, можливо, колись навіть станеш провідником! - Сказала Світлолапка.
— Дякую, — муркнув Золохвіст, - мені приємно це чути.
Він направився до новацького кубла,
щоб виспатись перед чатуванням, але Ряболап його спинив:
— Я думаю, тобі туди! — він вказав на вояцьке кубло. Золохвіст спантеличився на мить, а потім засміявся і змінив напрямок.
                            ***
Сни Світлолапці снилися тривожні, а прокинулась вона дуже рано, хоча Темнолапка вже пішла в патруль. Ряболап спав.
— Прокидайся, — нявкнула кицька, — пора прибирати в яслах.
— Га? Що? — Ряболап і не думав вставати — Дай поспати!
Так - сяк вмовивши брата вийти з новацького кубла, Світлолапка в препаскудному настрої пішла відбувати покарання.
Кошеня Злотосерди, Чорниш, розкидав всі підстилки по яслах, а молодші діти Лисохутри здіймали багато галасу.
— Ненавиджу прибирати в яслах, - сказав Ряболап, - це так нудно, натомість я міг би бути зараз в патрулі.
Не встиг він це договорити, як крізь зарості ожини увірвався зляканий Золохвіст:
— Чи є тут вояки?! На Клан напали!

За межами Клану | Фанфик по Котам ВоякамWhere stories live. Discover now