İLK GÖRÜŞ

227 7 8
                                    

10 haziran 2018
Hadi sena çabuk ol yurda geç kalıcaz..

bizim yurdun müdürü çok disiplinli bir bayandı. Geç kalırsak elinden geldiği en katı şekilde cezalandırırdı bizi o yüzden çabucak yurda yetiştik.
Birkaç saat geçmişti , sena telefonla oynarken dışarıyı seyrediyorum.(yukarıda ki foto)
Ne güzeldi gece.. sanırım bana en çok gece huzur veriyordu. Hiç kimse yoktu çünkü tek başına oluyordun  diğerleri uyurken. kimse karışamıyordu okul yoktu ders yoktu..
Ve birden bir ses duydum yurdun kapısından birisi zorluyordu sanki kapıyı.
Bizim yaşlarımızda hadi en fazla 20lerde bir çocuktu yani öyle gösteriyordu yüzünü tam seçememiştim karanlık olduğundan.
İçeri girdi ben senaya kapıyı birinin zorladığını anlatmak için  gidiyordum, tam o sırada yanı başımda bir nefes hissettim..
O an ölmeyi tercih ederdim çünkü  katil miydi hırsız mıydı belirsiz biri ile göz gözeydim.
"burda olanlar burda kalacak!" dedi sessizce.
T ta tam tamam dedim titreyen sesimle.
Sonra çocuk alt kata indi neden inmişti merak ediyorum çocuk çıkınca odadan parmak uçlarımla alt kata inmiştim onunla karşılaşamazdım çünkü çıkmıştı yani öyle görmüştüm.
K ka kan kan vardı odada bıçak vardı.. Gözlerime inanamıyordum gözlerime. Çünkü daha önce hiç tanık olmamıştım çok korkuyordum polisi ve ambulansı mi arasaydım diye düşünürken odadan çıktım ve onu gördüm tekrardan elim ayağım dolaşmıştı.
Bana eğilip "burda olan burda kalıcak dedim! "Dedi sert bir tavırla
T ta tamam demiştim tekrardan.
Yarın polise haber vermeyi düşünüyordum en fazla ne yapabilirdi bana. Beni de öldürebilirdi evet ama bunu görmezden gelemezdim.
Zaten kamera kayıtları vardır tutuklanirdi diyerek kendimi rahatlatmaya çalışıyordum.

11 haziran 2018
Sonunda yarın olmuştu dün uuyumakta baya zorlamıştım çünkü polise şikayet etmekten çok korkuyordum ama böyle bir şeye goz de yumamazdım. Sena ya herşeyi anlatmaya karar verip anlatmıştım okula giderken. Sena hayret içinde beni dinliyordu o da çok korkmuştu emindim . Derse girdik senayla ayrı sınıflardaydaydık çıkışta semayı aradım açmadı onu bulamıyordum sonra gizli bir numara aradı beni!

🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡
Merhaba ballarım ilk bölüm geldi çok heyecanlı bir bölüm oldu diğer bölüm daha daha heycanlı olucak emin olunn
Okuyup yorum yapmayı ve oy vermeyi unutmayın devamının gelmesi için 🧡

SIRILSIKLAŞKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin