Th: Diğerlerine yetişsek iyi olacak gözden kayb-Taehyung'un sözünü kesen kafasına inen bir odundu.. Benim ise son gördüğüm kafasından kanların süzüldüğüydü..
_________________________________________
X: Çocuk iyi mi ona bir şey olmamalı
Q: İyi hyung pansuman yaptık
X: Diğerlerini buldunuz mu
Q: Evet diğer adamları peşlerinden yolladım hepsini yakalayıp kapatmışlar odaya
X: Tamam kız uyanınca onu patronun yanına götürün
Q: Hyung neden o çocuğun zarar görmesini istemiyorlar
X: Planı bilmiyor musun Han o kız öyle istedi
Hn: Bu planı yapan kız mı hyung
X: Oğlum sen iyi misin önceden hepsini anlattım ya oyalama şimdi beni diğerlerinin yanına gidiyorum ben sende kıza dikkat et
Hn: Tamam hyung o iş bende
Çoktan uyanmıştım ama onlar konuşmaktan beni bile görmemiştiler ben de anlamasınlar diye tekrar gözümü kapattım.
Bahsettikleri kız da kimdi? O mu bizi buraya çağırtıp kaçırtmıştı? Taehyung iyi miydi acaba?
Kapının kapandığını duyduğumda büyük olan adamın gittiğini anlamıştım. Diğer çocuk biraz salak gibi duruyordu.
Gözlerimi hafif araladığımda arkası dönük bir şekilde telefonla oynuyordu. Tanrım bu çocuk gerçekten de salak.
Hj: Pişt.. Pişt
Hn: Ah uyandın demek
Hj: Çişim geldi benim
Hn: Ee napayım annen miyim ben senin bu yaştan sonra nasıl yapacağını da öğretemem ya
Hj: Salak mısın ellerimi çözde tuvalete gideyim.
Hn: Bir şey yapmayacağını nerden bilebilirim
Hj: İstersen suratına işiyeyim
Hn: Ne pis bir kızsın sen ya
Ellerimi çözdüğünde ayaklarımı da işaret ettiğimde eğilip onlarıda çözecektiki ensesine dirseğimi geçirmemle yığılıp kalmıştı.
Bacaklarımın üstündeki bedeni ittirerek ayaklarımda ki ipleri çözdüm.
Sandalyeye onu oturtarak ellerini ayaklarını bağladım konuşmaması içinde ağzını bağlamam gerekiyordu.
Oda da göz gezdirdiğimde köşede duran çantamı görünce sevinmiştim.
Çantamı açtığımda ilk yardım çantasını alıp içinden sargı bezini çıkardım. Nolur nolmaz diye yanıma almam çok iyi olmuştu bir de o kadar şikayet etmiştim çok eşya almışım diye.
Sargı bezini adamın ağız bölgesine sarmak istedim fakat fazla abartmış olmalıyım ki adamı mumyaya çevirmiştim. Acıyıp nefes alsın diye burun kısmını açtım.
Ceplerini kontrol ettiğimde bıçak ve silah bulmuştum. Çantamı ve onlarıda yanıma alarak odadan çıktım.
Uzun koridorda nereye gideceğimi şaşırmıştım. Buraya doğru gelen adım seslerini duyduğumda ters tarafa ilerleyerek ilk kapıyı açıp içeriye geçtim.
Kapıyı aralık olarak bırakıp baktığımda iki tane adamın diğer tarafa doğru gittiğini gördüm.
Kapıyı yavaşça kapatıp arkamı döndüğümde Taehyung'u görmemle Tanrı ya bir kez daha şükretmiştim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MY BOSS KİM -1 /KTH/
Romance[Betreyal and Love] Bay kendini bilmiş ukala pislik Kim'e aşık olamazsın Heijin kendine gel ~Min Heijin 2 kitap şeklindedir. 2. Kitabı profilime girip bulabilirsiniz Başlama [20.06.2020] Bitiş [16.12.2020]