~The curse of the broken compass~
••••••••🏐••••••••הכדור נזרק מצד הקבוצה היריבה. כל השחקנים כבר היו עייפים מהמשחק הארוך. המשחק של חצי הגמר של בתי הספר.
צ'אן עמד בעמדה שלו בשורה האחורית מחכה שהכדור יעבור בין שחקני קבוצתו. ג'קסון הליברו הציל את הכדור מההגנה של הקבוצה של תיכון SM לאחר שג'יניונג ניסה להנחית את הכדור. הכדור עף באוויר, צ'אן צפה בכדור עף לשורה הקידמית שם ג'ה-בום עמד מוכן למכת עלית כדי לתת לג'יניונג הזדמנות נוספת להנחית. כשהכדור הגיע לידיו של ג'ה-בום כל האולם היה שקט. צ'אן צפה בשקיקה לראות את הקפטן מנחית את הכדור שיזכה אותם בנקודה אחרונה לסוף המערכה האחרונה בא ינצחו ויעלו לגמר מול תיכון YG.
הכדור עף באוויר לחלק השמאלי של המגרש וג'יניונג רץ קדימה וקפץ, אך עם הקפיצה, הזמן עצר. האולם נהיה שחור לגמרי ודמות נחטה על הריצפה של האולם וזעקת כאב נשמעה.
צ'אן התעורר עם זיעה קרה שזלגה על גבו ומיצחו, הוא התנשם כאילו בזה הרגע שיחק. אך זה היה אותו סיוט שהגיע שוב ושוב מאז אותו יום גורלי לפני חודשיים בו הקפטן של הקבוצה שלהם נפצע. הקללה של הקבוצה שלהם פגעה בקפטן נוסף מקבוצתם.
צ'אן קם ממטתו והוריד את החולצה הקצרה שלבש שהייתה מלאה בזיעה. הוא פרע את שיערו המתולתל השחור והתהלך לשירותים כדי לשטוף את פניו. הנה הגיע עוד לילה בו לא יחזור לישון לאחר אותו סיוט מתמשך.
לאחר שהחליט לעשות מקלחת קרה, הנער המתותל חזר לחדרו וסגר אחריו את הדלת כדי שכשיפתח את האור הוא לא יעבור למסדרון ויפריע למשפחתו. על צידה השני של הדלת המדים התכולים שחורים שלו היו תלויים על קולב. צ'אן התיישב על מיטתו ובהה בתלבושת בה כל כך התגאה.
עיניו נדדו לכיסא שהונח מול שולחן הכתיבה שלו, על הכיסא נח סווטשירט מסויים. הסווטשירט של הקפטן הקודם של קבוצת הכדורעף, פארק ג'יניונג, שהעביר אל צ'אן את תפקיד הקפטן והשאיר אותו עם הנטל הכבד של הקבוצה על כתפיו. באנג צ'אן פחד מהקללה, אך לא רצה להאמין לה. הקללה שמגיעה כל חמש שנים, פוצעת קפטן נוסף שהיה לקבוצת הכדורעף של תיכון JYP. היא מדלגת על קפטנים, אך מגיעה אף לאלו שכבר לא בתיכון.
צ'אן קם מהמיטה עליה ישב ולקח את הסווטשירט מהכיסא שלו. פיסת הבד כבר עברה כביסה והריחה כמו כל שאר הבגדים שלו בארון. אך משום מה לבגד הזה היה ריח חזק יותר. משום מה, הוא הרגיש שאותו הבגד הוא הדבר הכי יקר בארון שלו. גם אם לא באמת עלה כל הרבה ואם בכלל משום שקיבל אותו במתנה. אך הוא היה כה יקר. פארק ג'יניונג ג'וניור קיבל את הסווטשירט הזה עליו כתוב "קפטן" מאחור, מאביו, מנהל בית הספר שלהם שהיה שחקן כדורעף בעצמו. אומנם לא היה קפטן באותם השנים אם בכלל.
המנהל קיבל את פיסת הבד הזו מהקפטן הכי טוב של בית הספר ושחקן כדורעף ששיחק בקבוצה הלאומית של דרום קוריאה, האן ג'יסו, שבעצמו נפצע מקיללת "המצפן השבור" שמונה שנים לאחר שהיה הקפטן של הקבוצה. צ'אן הרגיש כאילו הוא לא אמור ללבוש את הסווטשירט משום שהיה שייך לבני משפחת הקפטן המקורי. אך האן ג'יסו נפטר ומשפחתו עזבה את העיר. ציוד הכדורעף שהיה שייך למשפחה הועבר לבית הספר, שכלל את אולם הספורט על שמו, הציוד שבו, והסווטשירט הזה.
שהיה כתוב על גבו באותיות לבנות, "JYP תיכון לספורט, קפטן, 1". אותיות המוטו של בית הספר שנאספו במשך שנים גם כן היו כתובות מאחור, בנוסף לסמל הקבוצה, המצפן.
YOU ARE READING
Intuition (Minsung Volleyball au)(Heb)
Fanfictionמבוסס על האנימה "היי קיו" קבוצת הכדועף של התיכון JYP הייתה בין שלושת הקבוצות הגדולות, אך בגלל הקללה של "המצפן השבור" והפציעה של הקפטן כל חמש שנים, הקבוצה התחילה לרדת לתחתית. כל אחד מהשחקנים שהגיעו לבית הספר חוששים מהקללה אך יודעים שהקבוצה היא ברמה ג...