•6•

52 4 2
                                    

~Past trophies~
••••••••🏐••••••••

צ'אן הלך לשירותים של המאפייה. בזמן שכל השאר נהנו מהמנה השנייה שלהם של הלחמניות, הוא קם והלך לרגע למקום בו הוא יכל להיות לבד. החודשיים האחרונים לא התקדמו כל כך טוב. הגוף שלו פיתח אינסומניה. לילה קודם הוא לא הצליח לישון, יושב עוד כמה שעות מול המחשב שלו כותב רעיונות של אסטרטגיה על המגרש, על הדרך כותב מילים רנדומליות במחברת שלו.

הוא היה צריך שקט. לרגע. לבד.

השירותים היו ממוקמים בדרך לעוד כניסה לחדר האחורי של המאפייה. הוא בא לפתוח את הדלת כשהעיניים שלו נחטו על משהו שבצבץ בצד עיניו מהדלת שהייתה פתוחה, חריץ קטן, לחדר האחורי. זה גרם לו לשכוח לרגע מה רצה לעשות ולפתוח את הדלת המובילה לדבר המנצנץ.

כשצ'אן פתח את הדלת הוא ראה מה הדבר היה. מדליה שהייתה תלויה על הקיר. החדר האחורי של המאפייה היה מלא במדפים, מספר תנורים מיוחדים שיש רק במאפיות ושיש ענק. אבל בצד של החדר היתה שידה גבוהה עם מגירות.

על השידה היה הדבר המפתיע ביותר שראה. תמונות ממוסגרות, מדליות, תעודות הצטיינות והשתתפות וכולן היו שייכות לכדורעף.

אחת מהתמונות הממוסגרות היה אפשר לראות שלושה בני נוער מראים תעודות השתתפות ביד אחת, ובשנייה מדליית השתתפות, הם היו לבושים בצבעי הקבוצה של תיכון JYP, תכול וכחול. בקצה אחד עמד נער עם משקפי ספורט מיוחדים, שיער שחור פרוע ועיניים קטנות. באמצע עמדה נערה שהייתה נמוכה בראש משני הנערים, שיער שחור אסוף בצמה שנחה על כתפה עם קצוות ורודות, עיניים גדולות ושפתיים מלאות. ובצד השני נער שחור שיער נוסף שלבש מדים שונים משלהם, עיני שועל, וחיוך עם שיניים קדמיות בולטות. על התעודות של הנערים היה כתוב "יום הספורט הפתוח של תיכון JYP, תודה על ההשתתפות" על שניים היה כתוב "כדורעף" ועל השלישי היה כתוב "כדורסל".

תמונה אחרת הייתה עם אותו נער בעל המשקפיים עושה קפיצה גבוהה, נראה שעשה מכת פתיחה וצילמו אותו בנקודה הנכונה. מתחת, על העץ, היה חרוט "פארק ג'ההיונג (Park Jaehyung), מוסר ראשי, משחק ראשון 2009".

מעל התמונה הייתה מדלייה של הניצחון של הקבוצה באותה השנה. כל תלמיד הרי מקבל מדליית השתתפות ובית הספר מקבל את הגביע כדי להוסיף לארון הגביעים. תמונה ליד ראו את הנערה עושה מכה תחתית לכדור, ובתמונה קטנה באותה המסגרת ראו את בנות קבוצת הכדורעף בחצי מעגל מחייכות עם הקפטנית, על הרצפה באמצע, מחזיקה כדור עם חתימות של כל חברות הקבוצה.

צ'אן שם לב לכיתוב מתחת לאותה התמונה עם שלושת בני הנוער, "ג'ה, ג'אמי ובריאן ביום הפתוח בבית הספר ("Jae, Jamie and Brian in the school open day")" הכיתוב היה באנגלית.

הילדים של האדון הזקן היו שחקני כדורעף כשהיו בתיכון. לא סתם שחקנים, צ'אן זוכר את מה שסופר על הקבוצה מ2009. אחד המשחקים המדהימים ביותר בהיסטוריה של בית הספר אחרי שהאן ג'יסו עזב. שנה לאחר מכן הקפטן של הקבוצה נפצע ממאמץ יתר לאחר שעזב לאוניברסיטה.

Intuition (Minsung Volleyball au)(Heb)Where stories live. Discover now