•4•

50 4 1
                                    

~Little player~
•••••••🏐••••••••

מינהו שמע את הקולות מהשירותים. לאחר אחד המשחקים חטיבת הביניים המקבילה לJYP. הקבוצה הייתה טובה מאוד, עם כמה שהיו קרובים לניצחון. מינהו התלהב מהמשחק, זה לא נראה על פרצופו אבל הוא באמת קיווה לתוצאות משמעותיות.

הנערים היו קטנים ממנו אומנם רק בשנה, אבל הוא ברמת קיווה שהם יצטרפו לקבוצת התיכון בשנה הבאה.

לאחר המשחק, מינהו אמר לצ'אן שהוא הולך לראות אם הקבוצה של חטיבת הביניים שהיה בה הגיעו לראות את המשחקים. האוסטרלי רק הנהן ושחרר את מינהו לדרכו.

המסדרונות היו כמו שזכר אותם. הרי שנה קודם לכן הוא בעצמו היה באולם הגדול, כאשר הקבוצה שלו שיחקה מול קבוצות אחרות. בקבוצה הזו היו כמה שנשאר איתם בקשר, אומנם היו בוגרים ממנו בשנה הם תמיד אמרו לו שלום, גם אם היו יריבים. אחד מהם היה בגיל של צ'אן, שהיה קרוב אליו מאוד.

המסדרון היה כמעט ריק כשעבר בו. נשמעו קולות מהשירותים בקצהו, ומי שהיה במסדרון לא שם לב, ואם כן לא עשה עם זה שום דבר. אך מינהו לא יכל לעזוב את זה בשקט. כאשר נכנס לאותו חדר שירותים. הוא ראה שני נערים עומדים מול נער אחד שהיה צמוד לקיר מאחוריו.

"זו לא קבוצה מקוללת, היא קבוצה יותר טובה מכל הקבוצות שמתחרות כאן היום." הנער עם הגשר על השיניים אמר. נראה שהנער הגדול יותר הצמיד אותו אף יותר לקיר, מרים בצווארונו.

"מה אמרת? אתה סתם איזה ילד שלא מבין בכדורעף, הא? מה אתה מדבר אלי ככה, הא?" מינהו בהתחלה חשב ללכת משם, זה לא עניינו, אבל הבין על איזו קבוצה מדובר. על הקבוצה שלו. הקבוצה המקוללת.

הנער הקטן יותר ניסה לתפוס בידו של הנער השני כדי לנסות להשתחרר מהאחיזה אבל זה רק גרם לגבוה להחזיק חזק יותר. כאן היה כאשר מינהו החליט לעשות משהו בעניין. "אתה בטח תלך לשם שנה הבאה, לא כך?" אגרוף בבטן ומינהו ראה אדום. "תקולל כמו כל השאר..."

הברונטי תפס בצווארונו של הנער ומשך אותו כך שהנער עם הגשר שוחרר, נופל על הרצפה. מינהו לא תקף את הנער הצעיר ממנו במכות, רק אמר לו מה הוא חושב עליו. כמה קללות פה ושם, "אני יכול למצוא את המאמן שלך, תאמין לי שהוא יעיף אותך מהקבוצה כך שלא תוכל לקבל אפילו המלצה לתיכון עם כמה שאתה מתעלל בתלמידים אחרים," קולו של מינהו, עם כמה שהוא היה גבוה מבנים אחרים בגילו, יצא עמוק ומאיים.

שני הנערים ברחו מהשירותים לאחר שאמר את מילותיו האחרונות.

הצעיר נראה שהתעשט על עצמו והתחיל להשתעל. מינהו ניגש אליו, הילד היה צעיר ממנו גם אם לא בהרבה, כך זה הרגיש. הברונטי ראה את בעל הגשר משחק על המגרש. ההגשות שלו היו טובות והחיוך על פניו מעולם לא עזב גם לאחר שההגשה לא עברה כמו שצריך והקבוצה השנייה קיבלה נקודה. מינהו נתן לנער הצעיר את בקבוק מים שהיה לו בתיק אותו לקח איתו כשאשר עזב את צ'אן. הילד מיד לקח את הבקבוק ולגם מהמים הקרים.

Intuition (Minsung Volleyball au)(Heb)Where stories live. Discover now