•7•

42 3 0
                                    

~makeover~
•••••••🏐•••••••

"איפה ג'יני?" ג'ונגאין שאל את סונגמין כשהשניים ישבו בחדר של הנער הממושקף. "לא ראית את ההודעה שלו? הוא טס לחופשה עם המשפחה באוסטרליה," סונגמין ענה ופתח את המחברת שלו.

"הטלפון שלי בתיקון, הוא נפל שוב," הצעיר אמר והסתכל על הדף שהממושקף פתח במחברתו. "מה זה?" "אם אני אגיד לך, תבטיח לי שלא תספר לג'יני," סונגמין ביקש. "זה כל המחברת עם כל הקשקושים על כמה אתה מחבב אותו? אתה עומד לקריא לי הייקו שכתבת עליו? אתה..." סונגמין הסמיק, "לא!" הוא צעק עוצר את ג'ונגאין מלהביך אותו.

"כבר כמה זמן חשבתי על זה, ואני, אני חושב שאני מוכן לנסות אותו." ג'ונגאין חיכה שסונגמין יספר לו את הרעיון. "אבל להורים שלי אסור לדעת, ואני רוצה שזה יהיה הפתעה לג'יני." הצעיר הנהן.

"כמו שאתה יודע, בתיכון JYP יש אפשרות לקחת ביולוגיה, הרי ההורים שלי רוצים שאני אלמד רפואה," הצעיר הנהן. "אבל אני אוהב כדורעף, אני יודע איך לשחק, אתה יודע שאני יכל להגיש ולקבל ולמסור אבל הם לא מרשים לי להצטרף לקבוצה..." עיניו של ג'ונגאין התרחבו והתחילו לנצנץ, יודע לאיפה סומגמין חותר. "אתה רוצה לנסות להכנס לקבוצה כדי לשחק!" הצעיר צעק-לחש בהתרגשות. סונגמין הנהן, מסמיק.

"רגע, אין לך בן דוד בקבוצה?" "היה בקבוצה," סונגמין תיקן, "הוא סיים תיכון השנה." "או מיי גוד, זה עומד להיות כל כך מדהים, ג'יני לא ידע מאיפה זה בה!" ג'ונגאין נעמד על רגליו וקיפץ במקום, מוחה כפיים. "אתה יכל בבקשה לחזור לשבת? אנשים נמצאים בקומה מתחתינו."

"למה אתה חייב להיות מנומס גם כשאתה נוזף בי?" סונגמין הסתכל עם פרצוף ריק על הצעיר. "אז תעזור לי או לא?" ג'ונגאין חייך והוציא את הטלפון שלו מהכיס, "מה אתה חושב על לצבוע את השיער?"


לבסוף, הוחלט שסונגמין יצבע את השיער. לצבע נטרלי, כמובן. חום בהיר יותר ממה שכבר היה לו, "כמעט בלונד אבל לא בדיוק" היה איך שג'ונגאין ניסח את זה. כמובן שהצעיר אמר שגם הוא יצבע את השיער באותו הזמן כדי שסונגמין לא ירגיש לבד.

לג'ונגאין היו עוד רעיונות שהיו (די) קלות לביצוע. למשוך את השיער שלו מהמצח בג'ל שמותאם לספורטאים, להיפטר מהמשקפיים שלו (עם עדשות מגע, המספר של הממושקף היה גבוה מידי מללכת בלי משקפיים) ולקנות תיק ספורט אמיתי.

הג'ל? ג'ונגאין השיג לו אותו. אמו עבדה חצי משרה בתור מאפרת אז היא הכירה את כל הסוגים. היא לא שאלה יותר מידי שאלות, בעיקר כי, לפי ג'ונגאין, כנראה חשבה שזה בשבילו ולא בשביל סונגמין.

הצבע לשיער? ניתן לסונגמין אישור לצבוע אותו רק לצבע שהוא נטרלי (כגון, חום, בלונד (לא ג'ינג'י ולא אדום) ושחור.) הוא וג'ונגאין כמה ימים לפני תחילת שנת הלימודים הלכו ביחד למספרה. הצעיר ביקש שיער אדום, הבוגר הלך עם ההצעה הטובה ביותר להבהיר את השיער הברונטי שלו.

Intuition (Minsung Volleyball au)(Heb)Where stories live. Discover now