•1•

68 6 3
                                    

~Endings and Beginnings~
••••••••🏐••••••••

לי מינהו, תלמיד כיתה י', הלך במסדרון בית הספר. הוא לא חיפש אחרי אף אחד ספציפי אבל אם יתקל במישהו שהוא מכיר, כמו תלמידים שהיו בקבוצת הכדורעף, הוא היה אומר להם שלום.

אימוני הכדורעף נדחו בגלל הפציעה של הקפטן ומבחני סוף השנה מה שאומר שלא היה לו מה לעשות אחרי בית הספר חוץ מללכת עם צ'אן לראות את הטורניר של חטיבות הביניים.

לכן גם השאיר את תיק האימונים שלו בבית והביא רק את המדים שלו של הקבוצה אותם הוא צריך להחזיר לבית הספר. המסדרון היה מלא בתלמידים, רובם הסתכלו עליו לרגע וחזרו לשיחות שלהם. קבוצת הכדורעף נהייתה השיחה הגדולה בבית הספר בגלל הפציעה במשחק.

הברונטי גם לא היה פופולרי בכללי, לא בשכבה שלו ולא בכלל. רק איזה תלמיד שקט שמשחק בקבוצה המקוללת של בית הספר.

"לי מינהו," מישהו צעק. אותו הנער שקרא לו, קפץ עליו מאחור ופרע את שיערו. "יא, יוגיום היונג," מינהו צעק על הגבוה. זה רק גרם לגבוה להחזיק את ראשו חזק יותר מתחת לבית השחי שלו ולהמשיך לפרוע את שיערו.

"תעזוב אותו, יוגי," ג'קסון, הליברו של הקבוצה הופיע מאחוריהם. "היונג, גם אתה הולך להחזיר את המדים?" האייס שאל ושיחרר את התלמיד הברונטי מאחיזתו החזקה. "אתה גם הולך להחזיר את המדים, מינהו-יה?" ג'קסון שאל. השישיסט הנהן.

השלישייה הלכו ביחד לאולם איפה שהיה המשרד של המאמן שלהם. בגלל שהשמינסטים עוזבים את בית הספר, המספרים של השחקנים משתנים. מינהו היה מספר 10 בשנה הזו, שנה הבאה יהיה מספר אחר, גבוה יותר.

"היי חכו לי," נשמעה קריאה ושלושת השחקנים הסתובבו לראות שביעיסט נוסף, ממושקף אם שיער חום כהה, רץ לעברם, מאחוריו היה נער נמוך שלבש סווטשירט מתחת לבלייזר שלו, שיערו החלק השחור מכסה את עיניו. השלושה עמדו ליד דלת זכוכית גדולה שהובילה לחצר, מעברה השני של החצר הגדולה היה האולם אליו הלכו.

בזמן שג'קסון, יוגיום ויונגג'ה - חוסם האמצע של הקבוצה בעל המשקפיים - הלכו ביחד מקדימה, מינהו הצטרף לחברו השישיסט - שחור השיער - מאחור. "אתה מאמין שהם לא יהיו כאן שנה הבאה?" צ'אנגבין שאל. "לא, אני עדיין לא מאמין שכבר עברנו את המשחק האחרון שלנו לעונה," מינהו ענה בכנות.

הבנים נכנסו לאולם ופנו למסדרון הצר בצד המוביל למשרד של המאמן. מחוץ לדלת העץ הישנה עמדו עוד שני נערים שהסתכלו על הדלת מחכים למשהו שיקרה.

שבעת הנערים נדחסו במסדרון הצר. "מה קורה?" ג'קסון שאל. ג'הבום, הקפטן המחליף, לא הסתכל על החמשייה אלה על הדלת והרים את ידו כדי להצביע על פתק שהיה מודבק עליה בסלוטייפ.

 ג'הבום, הקפטן המחליף, לא הסתכל על החמשייה אלה על הדלת והרים את ידו כדי להצביע על פתק שהיה מודבק עליה בסלוטייפ

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
Intuition (Minsung Volleyball au)(Heb)Where stories live. Discover now