•9•

47 4 2
                                    

~Sunshine~
••••••••🏐••••••••

פליקס ישב במגרש הריק של השכונה הלא מוכרת. הריצפה הייתה סדוקה, הגדר המקיפה את המגרש הייתה חלודה במקומות מסויימים והרשתות כדורגל היו קרועות.

הוא הסתכל על הכדור מולו. מסתכל עליו במבט נוקב. נערים וילדים חלפו על פני המגרש, צוחקים להם ומסתכלים על הנער הזר שיושב במגרש העלוב.

כתובות על קירות הבטון מסביב היו מלאים בגרפיטי בקוריאנית. השפה שפליקס עוד צריך ללמוד. אולי בגללן אף אחד לא מכניס אפילו רגל לתוך המגרש.

פליקס קם ממקומו על הקרקע החמימה והרים את הכדור הצהוב, כחול ולבן עם הציור הלוגו של קבוצת הכדורעף האוסטרלית. נעלי הספורט השחוקות שלו והמכנס הקצר שלבש, שהיה גדול עליו במידה או שניים, היו מלוכלכים מהחול והאבק שהצטבר במגרש הישן. שיערו הבלונדיני הארוך עם השורשים השחורים, היה אסוף בגומייה על ראשו בקוקו מבולגן עם שבונצים רבים.

פליקס הקפיץ את הכדור גבוה, הרים אותו, אם רוצים להשתמש במונח הנכון, וקפץ כדי להנחיט את הכדור שפגע בעמודי אחד השערים. הכדור התגלגל על הקרקע, וממשיך להתגלגל לאחר שעבר אחד מתוך סדקים רבים.

אנחה יצאה מפיו לפני שרץ להשיג את הכדור. הבית שלו היה לא רחוק, הבית החדש, אם להיות מדוייק. פליקס עבר לקוריאה מאוסטרליה עם אביו. הוריו היו פרודים, כל אחד בחר הילד שרצה לקחת איתו. כמה שהחיים לא פיירים.

הבלונדיני בעט בכדור שעף לכיוון הכניסה למגרש, איפה שהדלת נתלשה מציריה והתעקמה לגמרי. הוא עקב אחרי הכדור שהתגלגל לרגליו של בן אדם אחר שעמד מחוץ למגרש.

"מה אתה עושה כאן?" הנער שאל. פליקס יכל להבין את השאלה. אך לא ענה, הוא לא היה בטוח בקוריאנית שלו מספיק. הנער היה רחב כתפיים, עם שיער מתולתל בלונדיני שנח על מצח חיוור, גופייה שחורה על גופו ומכנסי אימון קצרים שחורים. הוא הרים את הכדור והסתכל על העיצוב שלו. אתה מאוסטרליה?" שאל באנגלית עם מבטא אוסטרלי. פליקס הנהן.

"לא כדאי לך להיות במגרש הזה," הנער המתולתל אמר, "יש שמועות שהמגרש הזה מקולל. אף אחד לא מעז להכנס לכאן, אחרת דברים רעים יקרו בזמן השהות בפנים," הנער המשיך. "לא קרה לי שום דבר," פליקס אמר והתחיל ללכת לכיוון הנער שנראה פעור עיניים, כנראה מקולו העמוק של פליקס.

הנעל המתולתל נראה שיצא מהשוק מהר וכיווץ את גבותיו. "אתה בטוח?" פליקס הנהן. "למה שהמגרש הזה בכלל יהיה מקולל?" פליקס עמד כבר מול הדלת ההרוסה. "אמרו שלפני שלוש שנים מאז יום מסויים דברים התחילו לקרות לכל מי ששיחק במגרש," הנער סיפר, מחזיר לפליקס את הכדור. "המגרש הזה ועוד כמה מקומות שהם מרכזי ספורט מומנו על ידי שחקן כדורעף שנפטר."

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Mar 14, 2022 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Intuition (Minsung Volleyball au)(Heb)Where stories live. Discover now