•3•

47 3 0
                                    

~A Missing Fox~
••••••••🏐••••••••

"המשחק שלנו עומד להיות מול חטיבת הביניים TN," מאמן הקבוצה אמר לשבעת הבנים שעמדו מולו. "כולנו יודעים שהקבוצה הזו היא הקבוצה החזקה ביותר בשלוש השנים האחרונות," המאמן של SK הסביר, הוא עמד ליד נער עם שיער שחור ומשקפיים שלבש את מדי בית הספר שלהם. "תזכרו מה שהתאמנו, אתם יכולים לנצח אותם."

הקבוצה נשלחה לאולם לעמוד בעמדות שלהם חוץ משלושה תלמידים שעמדו מול הנער הממושקף. "אתם בשורה מאחור, לכן אתם צריכים לדעת משהו, האייס של הקבוצה השנייה יש לו תקטיקה מאוד מסויימת," הברונטי הממושקף הסתכל על השלושה, "הוא לא יודע לכוון אבל הוא תמיד מצליח שהכדור ישאר בתוך המגרש כשהוא מנחית."

"על מה אתה מדבר, מיני?" הגבוה מבין השלושה שאל. "זה אומר שלאן שאתם חושבים שיכוון לא יהיה המקום שהוא באמת מתקוון אליו, השליטה שלו בכדור היא גרועה, הוא נשאר שנה, שנה שעברה הוא גרם לקבוצה לנצח בכך שהכדור לא נחת במקום שחשבו שינחת, ג'יני, ואתם בתור השורה מאחור והליברו צריכים לשים לב לזה ולעצור את הכדור מההנחתה, יהיה לכם יותר סיכוי מאשר למגנים מקדימה," סונגמין הסביר.

ג'ונגאין, שהיה המוסר, הנהן. כמו גם הליברו של הקבוצה, והיונג'ין המצליב. השלושה מיהרו לעמדות שלהם כדי שהמשחק יתחיל.

תחילת המשחק וג'ונגאין העלה את הכדור למכת פתיחה עלית גורם לכדור לעוף לצד השני של הרשת, עובר בין שני חברי הקבוצה היריבה ומסתיים בהנחתה של המנחית של הקבוצה. הכדור ניצל על ידי הליברו של SK ונשלח ישר למוסר הקידמי והנחתה של האייס. מה שזיכה אותה בנקודה ראשונה.

המשחק לא הרגיש ארוך בכלל לג'ונגאין, הוא איבד את מספר המסירות שעשה בגלל שכל כך נהנה מהתורניר. אבל למרות מה שסונגמין אמר להם, הקבוצה השנייה נצחה, גם כשמספר הנקודות היה כה קרוב.

כשהקבוצה של SK ירדה מהמגרש סונגמין ישר ניגש אליהם עם המאמן. "עשיתם מצויין, בנים," המאמן תפח על כתפו של ג'ונגאין, "ולמזלינו יש לנו מספיק נקודות כדי לעלות לשלב הבא, תלכו להתרענן, עוד שני משחקים אנחנו חוזרים לשחק."

ג'ונגאין החליט להתפצל מהקבוצה שלו, הוא לא רצה שחבריו יפספסו את המשחקים בזמן שהוא יהיה בשירותים.

אפשר להגיד שבן ה-15 היה מאוד אנרגטי מהאווירה שדילוגים במסדרון היה הדבר שהגיע אליו אוטומטית. ג'ונגאין הגיע לשירותים שהיו לגמרי ריקים, מה שהלחיץ אותו קצת, להיות לבד במקום ציבורי שכזה.

"שמעת, JYP כאן," שני נערים נכנסו לשירותים בזמן שג'ונגאין שטף את ידיו. השניים לגמרי התעלמו מכך שיש בחדר עוד בן אדם. "הם בטח כאן כדי להפיל עלינו מזל רע או משהו," אחד צחק. ג'ונגאין הסתכל על השניים, הם דיבור מלוכלך על אחת הקבוצות המדהימות ביותר של קבוצות התיכונים בכדורעף, הקבוצה שהוא רוצה ללכת אליה.

Intuition (Minsung Volleyball au)(Heb)Where stories live. Discover now