~Rumors and Facts~
••••••••🏐••••••••צ'אן ומינהו עמדו באוטובוס אחד ליד השני, אף אחד מהם לא הוציא מילה. העיניים של שניהם עדיין היו נפוחות מהרגע באולם. השניים היו בדרך לדרום העיר, איפה שיערך טורניר חטיבות הביניים של קבוצות הכדורעף.
צ'אן לא הפסיק לחשוב על מה שקרה לפני שעה. על הרגע בו הקפטן נכנס על כיסא גלגלים לאולם. על הרגע בו נתן לו את הסווטשירט של הקפטן שהיה שייך ל"האן ג'יסו" השחקן הידוע של תיכון JYP. הרגע בו כל חברי הקבוצה חזרו לעמוד בשורות וקדו בפני הקפטן שלהם מנסים לעצור את פרצי הדמעות. ואת הרגע בו כולם החזירו את המדים שלהם למאמן.
שני בני הנוער שעמדו באוטובוס לבשו את מדי האימונים שלהם. הסווטשירט הכחול של הקבוצה -שעליהם לא היו מספרים, וצא'ן לא רצה ללבוש את הסווטשירט של הקפטן-.
בעיקרון השניים היו אמורים לנסוע גם עם צ'אנגבין, אבל חברם החליט לא להגיע, בעיקר אחרי מהוראות היום שהיו מלאות ברגשות. "כריס?" מינהו פנה אל חברו. "למה אתה ממשיך לקרוא לי כריס?" "כי זה השם שלך?" מינהו מיצמץ. "איפה הכבוד למישהו שיותר מבוגר ממך?" צ'אן שאל.
מינהו התעלם מהשאלה ושאל את מה שרצה לשאול מההתחלה, "למה החלטת לנסוע בסוף לראות את הטורניר?" הצעיר שאל. "אם אני אשאר בבית אני אסחף לחרדה, אני רוצה להוציא את הראש שלי מכל העניין של הקפטן," צ'אן ענה, "מה איתך?"
"אני לא חושב שכדאי לי לחזור הביתה בכמה שעות הבאות," מינהו אמר והסתכל על רגליו. "סליחה..." "זה בסדר, היונג, זה לא קרה כבר הרבה זמן," הברונטי בלע רוק אבל אז הרים את ראשו וחייך חיוך קטן, "אבל בוא לא נחשוב על הדברים האלה עכשיו, יש לנו טורניר לראות."
השניים הוציאו מראשם את הבעיות שלהם (מה שתכנית לא היה אפשרי). הם דיברו על הקבוצות שאותם הכירו, משום שצ'אן ומינהו שניהם היו בקבוצות כדורעף בחטיבות הביניים שאליהם הלכו.
כשהגיעו לתחנה שלהם, הם ועוד כמה אנשים יצאו מהאוטובוס והלכו לאותו הכיוון. האולם הענק של האיזור המסויים של סיאול איפה שטורנירים רבים נערכו. צ'אן עצר ליד הכניסה איפה שהיה לוח ענקי עם הטורנירים שיערכו באותו היום, כלומר, איזו קבוצה תהיה נגד איזו קבוצה. הוא היה צריך לעצור את חברו הצעיר מלהמשיך פנימה בלעדיו.
"מינהו, תראה," המתולתל הצביע על שם של אחת הקבוצות. "זו הקבוצה של החטיבה שהלכתי אליה," צ'אן אמר. "איך הייתה הקבוצה שהיית בה?" הברונטי שאל. "היינו די טובים, רוב הקבוצה התפצלה לבתי ספר שונים, הייתי בין היחידים שהלכו לתיכון JYP בבית הספר שלי," המתולתל הסביר.
מינהו הנהן והסתכל על כל הקבוצות שברשימה. לא מסיים בכלל לעבור על כולם לפני שמישהו ניגש אליהם ודיבר. "תראו מי כאן, באנג צ'אן מתיכון JYP ו... חבר לקבוצה," השניים הסתובבו כדי לראות מי דיבר. "מה אתה רוצה, ג'ה-הי?" צ'אן שאל את הנער שהופיע מולם. "מה אתם עושים כאן? חשבתי שלא תגיעו כדי לא לקלל את המשחק," הנער היה גבוה ממינהו וצ'אן בלפחות עשרה סנטימטרים, והיה בשנתון של צ'אן.
YOU ARE READING
Intuition (Minsung Volleyball au)(Heb)
Fanfictionמבוסס על האנימה "היי קיו" קבוצת הכדועף של התיכון JYP הייתה בין שלושת הקבוצות הגדולות, אך בגלל הקללה של "המצפן השבור" והפציעה של הקפטן כל חמש שנים, הקבוצה התחילה לרדת לתחתית. כל אחד מהשחקנים שהגיעו לבית הספר חוששים מהקללה אך יודעים שהקבוצה היא ברמה ג...