•5•

53 4 1
                                    

~We are strong~
••••••••🏐••••••••

לצ'אנגבין לא היו הרבה חברים כשהגיע לבית הספר JYP. לא עד שניסה להתקבל לקבוצת הכדורעף. הוא לא היה בן אדם שמקשיב לשמועות. לא משנה כמה נכונות הם היו, הוא עשה מה שהרגיש לו בטוב. שילכו לעזאזל כל השונאים.

כשהתחיל להפתח גם לקבוצה. הבין שהם יכולים להיות כמו משפחה בשבילו. לקבוצה הצטרף באותה השנה גם תלמיד נוסף משכבת הגיל שלו, רק שניהם היו מתלמידי כיתה י' החדשים. אבל הם נהיו חברים קרובים גם אם אף אחד מהם לא היה דברן גדול. צ'אן היה זה שנדבק אליהם מיד כשראה אותם. כאילו לא היו עוד תלמידים משכבת הגיל שלו. לצ'אנגבין, וגם למינהו לא היה אכפת.

עבר שבוע לאחר סיום שנת הלימודים. צ'אנגבין ומינהו הלכו ביחד במסדרון. הקבוצה קבעה להפגש באולם לשחק משחק אחרון לפני שהשמינסטים יעזבו לדרכם לאוניברסיטאות השונות ברחבי קוריאה, או העולם.

בית הספר היה פתוח, וזה משום שג'יניונג הצליח להשיג להם את המפתח בלי שיצטרכו מורה משגיח (בעיקר בגלל שהקבוצה הייתה בוגרת מספיק להיות בשטח בית הספר בלי השגחת מבוגר).

שני בני השש עשרה הלכו אחד ליד השני, אף אחד מהם לא דיבר. ברוב הפעמים מינהו היה צועק משהו במסדרון בקול רם. אבל לא עשה את זה. "אתה בסדר?" צ'אנגבין שאל אותו. זה לא היה כמו מינהו, להשאר ככה בשקט כשהמסדרונות ריקים ואין אף מורה להכניס אותם לריתוק.

"כן, פשוט, חושב," הברונטי אמר, שולח חיוך שלא הגיע לעיניו לכיוון הנמוך יותר. "מעניין אם נצליח להשיג מאמן לפני תחילת שנת הלימודים," צ'אנגבין ניסה להתחיל שיחה. "אני מקווה שכן. אם לא, יסגרו את הקבוצה ונצטרך או לעבור לספורט אחר או לעזוב ולעבור לקבוצת כדורעף אחרת."

צ'אנגבין לא יכל אפילו לחשוב על לעזוב את הקבוצה שנקשר אליה כל כך. המשפחה שלו. עד שהצליח להשיג חברים שבאמת אכפת להם ממנו, ולא מהכסף של משפחתו. "הכל יהיה בסדר, ביני," מינהו אמר לו, שם את ידו על כתפו של הנמוך יותר. "יש לנו את צאן היונג, ויונגגה היונג, ובאם באם היונג, ויוגיום היונג. אף אחד מהשמיניסטים לא יוותר על הקבוצה."

"אתה חושב שתלמידים יצטרפו שנה הבאה?" "אני יודע שתלמידים חדשים יצטרפו שנה הבאה. הם גם יהיו טובים," ולשם שינוי, מינהו חייך באמת, צאנגבין הרגיש שיש תקווה עם כמה שחיכו של הבוגר ממנו היה כנה.

השניים הגיעו לאולם, הם היו האחרונים להופיע, הבוגרים מהם כבר היו באמצע משחק של שלוש נגד שלוש וכל השאר שלא בהכרח שיחקו, התמסרו ביניהם בעליות. מינהו מיד שם את התיק שלו בצד והצטרף לאחת הקבוצות, אף אחד לא הופתעו כאשר חבט בכדור שה אמור לצאת בכלל החוצה.

צ'אנגבין בעצמו מיהר להצטרף לקבוצה הנגדית. מה שהיה די לא פייר בגלל שהיו שני ליברו באותה הקבוצה. אבל זה היה משחק חימום, לפי מה שג'קסון צעק ברגע בו שמו לב לשחקנים החדשים על המגרש.

Intuition (Minsung Volleyball au)(Heb)Where stories live. Discover now