2

457 34 1
                                    

Ma trezesc,ridicandu-ma din pat,intrand in baie unde ma dezbrac si intru la dus.L-as apa sa curga pe pielea mea,lasand un sentiment placut.Ma sterg,imbracandu-ma,luând in mana esarfa neagra speciala.Ma ajuta sa imi impiedic puterea din a copia lumea,iar faptul cuvantului copiere nu e copierea mișcărilor,ci a sentimentelor.Pot simti tristetea,furia,durerea,exc*tat*a,etc.Dar e mult mai puternica,de exemplu daca cineva se taie,simt usturimea si durerea de parca mie mi s-ar fi intamplat.Daca o persoana se masturbeaza e de parca eu o fac,astfel incat traiesc acel sentiment pana ma eliberez.De aceea parinti mei mi-au creat aceasta esarfa speciala pentru ochi,asta inainte ca ei sa moara.Lucrau la un labor pentru ajuratea oamenilor in viitor,dar cumva a explodat murind toti lucratori.Leg la ochi esarfa pornind spre locul de munca.Unde lucrez?Pai...se numeste Caffe dog.O cafenea unde lumea are voie sa vina cu cainii lor.Avem loc separat pentru ei sau pot sta cu stăpânii la masa in timp ce si ei primesc un meniu special.

-Ai ajuns!Pune-ti sortul si apucate de treaba!

Ceea care vorbește acum,este Lyn,blonda cu ochii roz si un tupeu cat China.E fata drafuta,dar nu lasati acel zambet inocent sa va corupa,e odura si are coarne si coada de fiecare data cand se pune cineva cu ea.Totodata e ceea mai buna prietena a mea si o colega super.Stie despre puterea mea de aceea ma angajat la cafeneaua ei,ma cunoaste din clasa 1 si niciodata nu ma tradat.

-Acum.ii raspund inapoi.

Odata pus si sortul,merg spre depozit,pentru a lua jucăriile noi pentru câini.

5 Seconds (Yaoi)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum