11

296 34 3
                                    

Imaginea se defoarmeaza ajungand la alta intamplate.Acum ei afalandu-se într-un sat vechi,mai degraba in cetate,dar era o piata ca pe vremuri.

-Wooow!!!spuje Kyon uitandu-se in jur.

Cateva sunete il facu sa tresara,uitandu-se in spatele lui,observand cum cateva persoane se lupta,apoi ii vede pe Lucas si acea dublura al lui din trecut.Amandoi erau raniti,sangele inca curgand facand urme in jurul lor.Cand Kyon sa apropiat ia vazut cum stramosul sau,daca asta era lui,isi puse mainile tremurande pe fata lui Lucas.

-Candva...ma v-voi in-intoarce....

Acesta a cazut lat,murind in bratele lui Lucas,care acesta plangea in hohote inconjurat de multimea care susotea.Dintr-o data totul se face negru,Kyon uitandu-se in jur.

-Ah!tipa.

Silueta acelui baiat care arata ca el sa aratat in fata sa,atingandu-l striga si mai speriat.

-Deci...asa arat eu in viitor?

-Ha?

-Fara par lung,amice?

-Ce?spune Kyon confuz.

-Nu am mult timp.Asculta-ma cu atentie!Trebuie sa il gasesti pe Lucas.

-Ha?!

-Trebuie sa ma unesti cu iuborea vietii mele.

-Esti nebun?!Nici macar nu stiu cine e?Cine sunt eu?!

-Sunt tu.

-Stiu asta!Problema e ca,cum fac sa scap d enenorocita asta de putere?!

-Ianinte  sa mor,cu cateva zile in urma am adlat ca Lucas a gasit remediul sau sa zic leacul la disparitia acestui blestem.

-Care e?

-Asta e problema.Fusesem omorat de cineva inainte sa pot sa fiu vindecat.Trebuie sa plec!Si ai griji la cel care ma omorat odata.Daca noi ne-am reincarnat,inseamna ca si el.

Acesta disparu,Kyon trezindu-se speriat ridicandu-se in sezut.Normal ca reactia sa de trezire,ia speriat pe Lucaon,doctor si asistentul presedintelui.

-Kyon?!

Kyon il privi pe Lucaon,aparand imagonea lui Lucas langa el.

-L-lucas....?!

Lucaon marii ochii,uitandu-se socat la Kyon.

5 Seconds (Yaoi)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum