6

322 34 3
                                    

-Mmm...

Ma foiesc,deschizandu-mi ochii.La naiba,uitasem ca ma ameteste de fiecare data cand folosesc puterea.Socat ca vad ca nu am esarfa la ochi,ma uit panicat dupa ea,sar ma opresc in loc uimit cand observ ca asta nu e camera mea sau magazia cafenelei.

-Te-ai trezit?

Tresar speriat acoperindu-mi ochii cand aud aceeasi voce din nou.

-De ce sunt aici?

-Ai avut ceva problema la lucru si cum prietena ta na avut timp acirdat din partea mea sa imi spuna unde stau,am decis sa te aduc la mine acasa.

-Multumesc pentru ajutor,dar daca nu te superi, unde imi este esarfa?

-In mana mea.O vrei?

-Nu as fi intrebat daca nu o vroiam.

-Ce  e atat de speciala la ea?

-E de la parinti mei.

-Si?Mai e ceva ce imi ascunzi?

-Nu?

-Arunci de ce iti tii mainile la ochi?

-Ca sa nu vad?

-Vreau!Adevarul!vocea sa ma facut sa tremur.

-N-nu...e ciudat...nu vreau sa fiu batjicorit...

-Nu o voi face.

-Promiti?

-Promit!

-M-am nascut cu o putere.

-Ce fel de putere?spune cu curiozitate in gals.

-Pot copia pe oricine si orice in 5 secunde,dar pot simti tot ce simt ei,ca durerea,fericirea.Tot!

Simt cum mainile imi sunt date la o parte,apoi esarfa imi este legsta la ochi.

-Ce-

Sunt intrerup de o senzatie ciudata la gat,punand mana observ ca am o zgarda.

-De ce am asta!?

-De acum ianinte imi apartii.

-Nu sunt obiect!

-Pentru mine nu!Dar cei care v-or auzi de cazul tau,te vor pune la experimente ca pe un obiect.Iar eu unul nu vreau.

-Ce stii tu despre mine?!

-Stiu mai multe de cat iti poti inchipui.Stiu totul despre tine Kyon,draga.De mult aveam in plan sa pun mana pe tine.

Cuvintele sale imi face corpul sa imi inghete,panicandu-ma.

-Adica?

-Adica!Te urmaresc de cand te-am intalnit prima data.

-Prima....data?

5 Seconds (Yaoi)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum