8

328 36 2
                                    

-Erai si esti inca adorabil.spune el.

-Dar cati ani ai?Eu am 23 si am ramas atunci fara parinti la 15 ani.Iar in plus nu eram un baietel!!!

-Inaltimea ta nu spune ca nu erai.In plus am 26 de ani!

-Aaaaa.Si acum ca mai gasit,ce ai dr gând?

-Cum am mai spus.Te voi pastra!spune apropiindu-se de mine.

-Dar daca eu nu vreau?!Nici macar nu te cunosc!Nici nu stiu daca ceea ce spui e adevarat.

-Credema ca e adevarat.spune pe un ton dur.Acum,in cazul in care nu doresti,nu ai alta optiune.Nu cred ca ți-ar placea s afii un cobai pentru experiment.

-Nu...nu mi-ar placea...Dar ce sugerezi sa faci?Nu pot sa opresti faptul ca am puterea de a copia.

-Lucrez la asta,dar lucrez mai mult la modul in care pot face sa opresc s afie fixat pe ceva sua cineva.

-Adica ca un bariera de a ramane doar la ceva sau cineva,iar puterea sa nu mai functioneze si pe altcineva?

-Da.

-Si cum vei reusi?

-Am metodele mele.Ce spui?

Poate sa reușească?Voi fi...liber?Dar daca ma minte?Sau daca nu reuseste?Dar...merita incercat,nu?

-Bine.Dar sper sa te tii de promisiune,ca altfel?

-Ca altfel ce?

-Ca...ca...eu..uhm...

-Ca altfel?spune apropiindu-se mai tare de fata mea.

Ma inrosesc ca o tomata facandu-l sa rada,ca mai apoi sa imi sarute fruntea.

-Nu uita,baby!Imi aparții.

5 Seconds (Yaoi)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum