7

304 35 3
                                    

Prima data?Cand ne-am intalnit noi?Nu imi amintesc sa il fi intalnit undeva sau candva.Dar dupa spusele sale el confirma ca ne-am intalnit.Sunt confuz!

-Poti sa imi explici si mie pe băbește cand a fost asta?

Acesta se întoarce plecand langa fereastra mare,uitandu-se pe ea.Practic tot peretele e din sticla!

-Eram in ultimul an de liceu,cum parinti mei erau mai mereu plecati,am decis sa ies pana in parc pentru o înghețată.Normal ca bodiguarzii ma insoteau mereu,inafara sa intre in incinta scolii.Cum am mai spus,eram in parc mancand inghetata,cand dintr-o data am auzit un planset.

Planset?Am plans?De dapt cand nu am plans eu?

-Dupa banca unde stam,langa trunchiul unui copac,era un baietel care plangea si corpul lui actiona ciudat.De parca ar vedea o fantoma care il bantuie.Dar inainte sa il pot ajuta,doi adulti au ajuns langa el,dandu-mi seama pe urma ca erau parinti sai,dupa vorbele lor.Acestia i-au dat o esarfa neagra spunandu-i ca puterile ii vor fi oprite.

-Stiai?De la inceput?spun uimit.

-Desigur.Cateva zile intregi imi stateai in minte,adica un baietel atat de adorabil cu parul ca al unui inger,dar ochii negri ca ai unui demon,cine nu ar iubi o asa persoana.Dupa ce am cautat locuinta ta,am mers sa te pot lua.

-Sa ma iei?

-Sa te am doar pentru mine!Dar lucrurile tale disparusera,la televizor a aparut dupa cateva zile cum ca un laborator a avut un incendiu,mai degraba a explodat,aparand pe ecran cu persoanele care au murit,având si cele doua persoane de atunci.

-Dupa ce parinti mei au murit,am fost luat de o batranica.Dar inainte sa se intample acel incident,am fost laut de ai mei într-o zona apropiata.

5 Seconds (Yaoi)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum