Lucaon le ceru celor doi sa paraseasca camera,intorcandu-se inapoi la Kyon pentru al privi.
-Esti bine?
-Sunt bine.Ce sa intamplat?
-Dupa ce am venit de la companie,te-am gasit jos fara sa miști vreun deget.Practic ai lesinat.
-Ma uitasem prin camera apoi am observat o brosa...Am luat privind-o si dupa aia totul sa intunecat.
Lucaon ofta,privindu-l in continuare,dupa cateva momente acesta tresare surprins de vocea lui Kyon.
-Am...vazut...
-Cum?
-Am vazut un eu...din trecut...Apoi un tu din trecut...Cred,e ca inebunesc!Trebuie sa fie un vis!
-Oricat de mult mi-ar fi placut sa fie,e purul adevar!
-Inseamna ca tu esti Lucas?
-Da...Nu stii cat de mult te-am cautat...Cat de disperat am fost sa te gasesc inainte lor.
-Lor?
-"Jest".
-Ha?
-E un nume ridicol stiu,dar ei sunt cei care te-au omorat.
-De ce?
-Nu stiu mai exact,dar i-am gasit pe toti.
-Eu din trecut,a spus sa te gasesc si sa va unesc.Dupa trebuie sa imi spui cum ai gasit rezolvarea puterii mele,inainte ca ei sa ma omoare din nou.
-Nu voi permite asta!Dar...trebuie sa iti spun ceva.Eu...nu am murit!
-Cum?!
-Mi-am trait viata,dar fortat sa ma casatoresc cu o fata de vita nobila.Eram pregatit s afug cu Kyon...dar in ziua aia fusese omorat!
-Atunci....cum de esti reincarnat?
-Doar pana imi indeplinesc misiunea,dar faptul ca fupa ce plec,voi doi va v-eti fi cunoscut fara sa isi amintească de aceste evenimente din trecut.
-Dar...atunci...cum de tu si Lucas semanati?
-Adica eu si Lucaon!Prin faptul ca in anii astia imi e viitor stra-nepot.Dupa mii de ani!spune chicotind.
-Ai...cumva leacul?
-Da.Dupa ce ai atins brosa lui Kyon...adica tu!Aceasta a redus din puteri.Cu mii de ani in urma am ascuns piatra într-un loc secret.Cand am implinit 14 ani si toate amintirile mi-au revenit.Am venit dupa piatra,unde nu era atinsa deloc.Cu ajutorul ei si inca urmatoarea piatra te voi vindeca.
-Dar cum ai gasit-o?
-Nu e important.Cum nici faptul ca stiu de ce pietre am nevoie.
-Dar-
-Am zis ceva!
-Scuze...
CITEȘTI
5 Seconds (Yaoi)
ParanormalInterzis homofobilor! Daca nu iti place nu citit! Citit pe propia raspundere!