13

255 30 2
                                    

Kyon pov

De 2 zile de cand am patit acel incidemt,Lucaon vine si pleaca mereu,cand vine lucrează mereu in biroul sau.Iar faptul cand e plecat,imi este interzis sa parasesc camera,chiar si cand vine...din cauza sa nu ma vada cineva si sa stie ca eu sunt aici.In caz "ca ei" ma recunosc si eu nu.

-Lucaon...

Acesta ma priveste,in momentul in care intra in camera,venind langa mine,ma trage in bratele lui,sarutandu-mi fruntea.Tresar rosiindu-ma la acest gest care doar cuplurile fac asa ceva.

-Te rog,inca putin.Am asteptat atata timp sa te pot tine in brate.

Ce este asta...?Inima imi bate atat de tare...Oare eu pe atunci il placeam?Nu!Nu sunt gay!Mie imi plac fetele!

-Kyon...

Acesta isi aseaza palma pe obrazul meu,apropiindu-si fata de a mea,pana buzele boastre fac contact,trasformand un sarut bland.

Cred....ca il plac...putin.

Acesta imi saruta gatul,incepand sa isi afiseze,mainile pe pielea mea,lasand sentimentul mainilor sale sa imi imprimeze plini de fiori.Sunt luat pe sus,așezat in pat,scapamd de pantaloni si boxeri ramanad doar in hanoracul lung ca o rochita.

-N-nu...

-Promit ca voi fi bland.Te rog,am asteptat atat de mult sa te fac al meu.Nu ma respinge...Te iubesc,Kyon!Si te voi iubi mereu!

Simt cum inima mai are putin si zboara din piept,scancind cand degetele sale imi patrund intrarea,lasand gemetele la iveala.

-O sa intru...

-Ah!S-stai...nu asa o sa-

Prea tarziu,acesta a intrat tot,facandu-ma sa strig,lacrimile cazandu-mi.

-Shh...relaxeaza-te.

-E...m-mare....

-Mhm...Se simte atat de fierbinte...

-Ah!Hm...uh...

Acesta a inceput sa mărească viteza treptat,incepand de multe ori sa ma umpla cu esenta sa.Simtind acel lichid foerbinte care ma umple,imi dadea o senzatie atat de bine...

5 Seconds (Yaoi)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum