Imi deschid ochii obosit din cauza somnului adanc pe care l-am avut.Pot spune ca un asa somn nu am avut de mult.
-AHH!strig cazand din pat.Ce naiba cauti in pat?!
-E patul meu!
-Si ce?!Tu dormi pe canapea!
-Camera mea,dorm unde vreau eu.
-Cum spui tu...
-Numele meu e Lucaon.
-Lucaon?
-Ai vreo problema cu numele meu?
-Nu chiar.Doar ca suna ca si un mic sens spre Bacon.
-Nu chiar!spune strambandu-se.Tie cumva foame?
-Nu?
Dar normal ca stomacul ma da de gol.
-Poate putin...
Acesta nu a spus nimik,doar sa ridicat din pat,luand pe el o pereche de pantaloni lejeri,apoi iesind din camera.Pana acesta sa reintors cu o tava am stat pe pat,uitandu-ma prin panza neagra in jur.Uneori imi doresc sa vad normal,fara sa am acest stupid de material.
-Poftim!
Acesta imi intinde tava plina de mancare,avand pe ea,cartoji prajiti cu snitele,pizza si altele.
-Multumesc,dar nu o s apot sa mananc singur tot.
-Si ce propui?!spune punandu-si mainile in san.
-Ca poate mananci cu mine?
Lucaon pov
La naiba!Poate nu i se vad ochii de chestia aia dar doar asa si imaginandu-mi-l ma face sa o i-au razna.Oftez lasandu-l sa ma indoape si pe mine,mancand alaturi de el.E fericit!Probabil ca mancand singur nu prea ii aduce pofta...Dar de asta sunt aici nu?S ail fac al meu si sa se simta iubit. Iar cu acest efort se va indragosti de mine.Ne vom casatori!Vom avea copii!Si vom muri de batranete impreuna.
CITEȘTI
5 Seconds (Yaoi)
ParanormalInterzis homofobilor! Daca nu iti place nu citit! Citit pe propia raspundere!