10

298 35 1
                                    

Eu voi pleca sa la companie,e timpul sa imi termin ultimul proiect si voi avea cateva sedinte,posibil sa intarziu.Nu parasi casa!

Kyon pov

Dupa ce acesta paraseste camera,ma ridic uitandu-ma in jur,descid tot si inchid la loc.Ceva imi atrage atentia,stralucind pe birou din cauza razelor soarelui.Ma apropii aobservand o brosa.

-Nu stiam ca unele sunt asa ciudate si de un metal gre-

Aceasta scoate o scatei electice,electrocutandu-ma putin,camera se invarte,incepand sa ma simt ametit si apoi sa imi pierd cunostiinta.

Cu ceva timp in urma (ani)
Autor pov

Kyon isi deschide ochii,observand ca se afla intr-o casa ciudata.

-Unde sunt?spune acesta speriat si confuz.

-Lucas,vin-o.

Usa acsei se deschide,lasand la iveala un baiat care arata exact ca el,iar inca unul ca Lucaon.

-Ce...mama naibii?spune si mai confuz.Hey!Ma vezi?!striga trecand cu mana prin fata baietilor.

Normal ca acestia nu ii vede,iar practic "clona" sa medievala trece prin el,facandu-l sa se mire.

-Tocmai ce....a trecut prin mine?!

-O haide,Kyon!E doar o zgarietura!

-Nu!Nu e!Esti ranit.

-Dar ai auzit ce spuneau de tine!

-Doar pentru ca ei spun ca sunt un vrajitor care copiez tot nu inseamna ca e adevarat.

-Defapt,faptul ca te-ai nascut cu o putere sa copiezi e adevarat.

-Copiez tot in 5 secunde,dar doar sentimentele.

-Stiu.Dar ei nu!

-De aceia spun ca nu e nevoie sa te lupti cu ei pentru mine.

-Ba da!Pentru ca esti al meu!

-Si am fost si al bunici,mamei,tatei!spune el ironic.

Wooow.Cumva....imi e stramos?Sau un eu in trecut?Avem acelasi nume...IMI TREBUIE UNA CA SA MA TREZESC CA STAU CA PROSTU.

5 Seconds (Yaoi)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum