5

318 33 4
                                    

-Din nou?spun exasperat.

De ieri de cand acel presedinte a fost aici,am inceput sa stau peste program fin cauza ca lumea frecventeaza locul asta atat de mult incat imi ies din minti.

-Deci?

-Whhha!!!strig cutiile cazand pe mine.

-O doamne!Kyon?Esti bine?!

-Sunt bine Lyn.E in regula,voi sta iar!

-Mersi! Esti cel mai tare!Te voi plati in plus.

-Multumesc si nu ai pentru ce.

Dupa ce pleaca imi dau jos esarfa pentru a curata-o de praf.Mieunatul unei pisici ma face sa imi întorc privirea spre ea,observandu-i ochii verzui.
1
2
3
4
5
La naiba!Am copiat din nou!S-sper sa nu sa intample ceva!Imi pun repede esarfa inapoi la ochii,inainte sa mai copiez,plecand sa imi fac datoria.

Dupa cateva ore.

-Kyon!Duci tu asta in spate?

-Sigur.

Duc cutia in magazie lasand-o acolo.Imaginea pisicii imi imprima mintea facandu-ma sa tresar,simtindu-ma ametit putin.La naiba!Ma deplasez usor,dar vocea pisicii cand mieuna imi traduce in minte.

"COPII"

Ugh!

"Vreau copii"

La dracu!E in calduri!Stai!Aia e cumva...o alta pisica!O nu nu nu nu.De ce am facut sa o copiez?!La naiba!Nu imi spune ca-UGH!!!Cad jos incepand sa respir greu,pisicile sstea ma dezgusta din ce in ce mai mult.Pe langa ca am copiat-o simt toate senzatiile pe care ea le simte.

-Kyon!O doa-

-Lyn?

-Din nou?!spune speriată.

-Am dat-o jos doar...cateva se-secunde...nhg...ah...apoi a aparut o pisi-

-Shh...E oke.

Simt cum sunt ridicat de o niste brate puternice,apoi un parfum superb dar totusi nefamiliar si necunoscut ma lovit.

-Dulce...

Aud un chicotit superb de la acea persoana,facandu-ma sa imi fac mii de scene cu cine e sau ce fel de persoana.

5 Seconds (Yaoi)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum