Ważna informacja!

1.5K 52 19
                                    


Moi drodzy, mam dwie ważne informacje. Przede wszystkim - zakończyłam pisanie Obrończyni, a tekst powędrował do wydawnictwa. Za jakiś czas pewnie będę wiedziała, czy książka zostanie wydana i jak tylko poznam jakieś szczegóły to na pewno się z wami podzielę ;) 

Jest jeszcze druga kwestia - Obrończyni kończy historię Thomasa i Felicii, ale... Zgodnie z moimi zapowiedziami, będzie część o Gwen! Z tym, że chwilowo muszę odpocząć od tej historii. Mam napisane mniej więcej pół tekstu i potrzebuję oddechu. Jednocześnie prawie skończyłam tworzenie historii o kliencie Felicii (tak, to ten od rozwodu) i do książki o nim chciałam was zaprosić :D Poniżej zostawiam opis! Jak zawsze, znajdziecie tekst na moim profilu. Zachęcam do dodawania do biblioteczek oraz do odwiedzania moich autorskich stron na fb, instagramie. W ten sposób wspieracie moją twórczość <3

WINNY

Josephine stoi na życiowym zakręcie i próbuje od nowa poukładać swoją codzienność. Uparcie udaje, że rozwód i nieudane małżeństwo to już tylko przeszłość, ale prawda jest inna. Wszystko w jej życiu sprowadza się do tej pierwszej i największej miłości. Tyle, że miłość bardzo boleśnie ją zdradziła, a Josie zdecydowanie nie chce do tego wracać...Miles dotarł ze swoim życiem do punktu krytycznego. Nigdy nie posądziłby akurat siebie, że poświęci miłość dla pieniędzy, a jednak. Kiedyś był tchórzem, ale nie chce już nim być. Plan jest prosty: rozwód, naprawienie więzi rodzinnych i przeproszenie tej jednej kobiety, której wyrządził największą krzywdę. Tylko, że nie wszystko jest takie proste, jak mogłoby się wydawać na pierwszy rzut oka. Do tanga trzeba dwojga, a nie wiadomo, jak długo Josie pozwoli sobie na ten taniec...

Obrończyni [W SPRZEDAŻY]Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz