Jeno×Renjun
"Jeno...Lucas hyung party လာမွာပါလား..."
"Lucas Hyung party...???
အာ...Halloween party ကိုေျပာတာလား
အဲ့ဒါဆို ငါလာျဖစ္မွာမဟုတ္ဘူး Hyuck...""ဘာလို႔လဲ...ငါၾကားတာ မႏွစ္ကလည္း Hyung ရဲ႕ party က အရမ္းမိုက္တယ္တဲ့ေနာ္..."
" ဒါေပမယ့္ ငါမွ အဲ့လို ပါတီေတြ စိတ္မဝင္စားတာ..."
"ေအးေနာ္...ေနာက္မွ costumeေလးနဲ႔ ခ်စ္စရာေကာင္းတဲ့ Renjunnie ေလးကို မျမင္လိုက္ရလိုဆိုၿပီ လာမငိုနဲ႔ေနာ္
ငါေတာ့ သြားၿပီ!""ခဏ...ခဏ ေနပါဦ Renjun က လာမယ္ေျပာလို႔လား..."
"သူ႔အစ္ကို လုပ္တဲ့ Party မွာ သူမရွိလို႔ ဘယ္သူရွိမွာလဲ..."
"အာ...!!!ဟုတ္သားဘဲ
Renjunnie နဲ႔Lucas hyung တို႔က ညီအစ္ကို ဆိုတာ ငါေမ့သြားတယ္...
သြားၿပီး hyuck ေရ...ငါ costume စဥ္စားဖို႔ အရင္ ျပန္ၿပီ..."ေႏွးတိLeeJeno ကေတာ့ သူ႔ crush ေလးနဲ႔ ပတ္သတ္ရင္ေတာ့ ဝုန္းဒိုင္းၾကဲ leejeno သို႔ေျပာင္းသြားတာပါဘဲ...
D Day 👻🎃
Jeno'pov
သူအေရွ႕က အိမ္က ခမ္းနာလိုက္တာ
တကယ့္ဘဲ Renjun တို႔က အဲ့ေလာက္ေတာင္ ခ်မ္းသာတာလား...!"Jeno...Jenoလား..!"
" ဝိုး Micheal Hyuck...!"
Idol ပံုစံဖမ္းလာတဲ့ Hyuck ကေတာ့ အရင္တိုင္း တက္တက္ႂကြႂကြပါဘဲ
"Nickname ကိုေတာ့ သေဘာက်သြားၿပီ
ဒါနဲ႔ တကယ္ႀကီး Peter Pen လား ..."Hyuck က သူ ဝတ္ထားတဲ့ အစိမ္းေရာင္ Costume ကို အံဩတႀကီး ၾကည့္လိုက္ ေမးေလရဲ႕
"ဘာလို႔လဲ
..Peter Pen က Renjunnie ရဲ႕ အႀကိဳက္ဆံုး Character ေလ...""Renjun ရဲ႕ အႀကိဳက္ဆံုး Character က moomin မွန္း တေလာကလံုး သိတာကို ..!!
မင္း renjun ဆီက attention လိုခ်င္ရင္ moomin costume ဝတ္လာရမွာ...."" ခ်စ္ဖို႔ေကာင္းတာ Renjunnie တေယာက္တည္းဆိုရပါၿပီ
ငါကေတာ့ Cool one ျဖစ္ေနရမွာေပါ့...ဟုတ္တယ္မလား...""ေအးပါ မင္းဘဲေျပာပါ အခုေတာ့ ဝင္ၾကရေအာင္ "
အိမ္ထဲေတာင္မေရာက္ေသး ျခံဝန္းထဲမွာတင္ လူေတြ႕က အျပည့္ႏွက္ပင္...သရဲပံုစံ ဖမ္းလာတဲ့သူေတြ Superhero ပံုစံေတြ ဝတ္လာၾကသူေတြေၾကာင့္ ရုပ္အမွန္ကိုေတာင္ ဖမ္းဖို႔မလြယ္လွ...ဒါေပမယ့္ ေတာ္ပါေသးတယ္ သူလို ဘယ္သူမွ Peter Pen လို မဝတ္လာၾကလို႔ !
သူက Renjunnie ရဲ႕ တစ္ဦးတည္းေသာ Peter Penဘဲျဖစ္ရမယ္!!!
ဒါနဲ႔ Renjunnie ေရာ