28102020 ~ 1846~~~
"Ne düşünüyorsun?"
Kevin'a merakla bakıyordu Chanhee. Çünkü biliyordu ki arkadaşı zor beğenen bir tipti. Yıl sonu için kulüpler sessiz bir savaş halindeydi. Yıl sonu kutlamalarına en iyi çalışmaları kesinlikle Sanat kulübünün çıkarması gerekirdi.
"Fazla güzel."
~~~
"Bugün kimse yanıma gelmedi. İnanabiliyor musun dolabımda bir mektup bile yoktu."
Juyeon'un şaşkınlıkla kurduğu cümleyle kahkaha attı günü fazla güzel geçen Chanhee.
Havanın serin oluşu ikilinin gecenin bir köründe terasa çıkıp sphbet etmelerine engel değildi.Şüphesiz birlikte en çok sohbet etmeyi severlerdi.
Juyeon'un günü sevgilisinin aksine fazla sıkıntılı geçmişti.
"Kevin cidden çalışmamı beğendi."
"Güzeldi."
"Canın sıkkın."
Chanhee'nin cümlesiyle sessizleşen ortam, gerginliğe neden olmuştu. Chanhee bazı konularda sinirlenen bir yapıya sahipti. Şimdi olduğu gibi, öfkelenmediği söylenemezdi.
Hırkasının ceplerine gizledi üşüyen ellerini. Ardından sevgilisinin hemen yanına oturdu. Saat ne kadar geç olursa olsun şehir, o gürültülü sesinden asla ödün vermiyordu."Neden içine atıp durumu uzatıyorsun? Sinirlendiğimi biliyorsun, neden yapıyorsun bunu?"
"Sadece huzurlu olduğum sınırlı zamanı mahvetmek istemiyorum."
"Kendine eziyet ediyorsun. Anlat işte. Bileğin yüzünden mi? Azar yedin diye mi? Sorun ne?"
"Bunlar yüzünden, evet."
İnanmaz halde kafasını öylece önüne bakan bedene çevirdi. Bu konunun çoktan kapandığını düşünüyordu.
"Bileğini kendi isteğinle burkmadın."
Kaşlarını çattı.
"Bunları dert etmemelisin."
"Biliyorum."
"O halde sorun ne?"
"Chanhee. Gerçekten konuşmak istemiyorum."
"Ne istiyorsun Juyeon? Bu sıkıntıyla yaşayıp gitmeyi mi? Bu kadar güçsüz olamaszın."
Chanhee'nin cümlesi kırmıştı. Fazlasıyla canını yaktığı çok aşikar bir gerçekti. Kafasını sevgilisine çevirdi.
"Tek gücüm de, tek huzurum da sensin."
"Ölene dek yanında olamam."
"Ölene dek yanımda olacağını söylemiştin. Bunalttı mı?"
"Bu konular bu kadar basit bir kelimeye sığdırılmaz Juyeon. Bunalmakla alakası yok. Sadece her an yanında olamam. Bunun garantisini sana veremem. Bu şekilde gitmez. Bensiz güçlü olmayı ve bensiz huzurlu olmayı öğrenmelisin. Bunun için çabalamıyorsun bile."
"Yardımcı olmuyorsun."
"İzin vermiyorsun."
~~~
29102020 ~ 1911