•}[06]{•

124 19 9
                                    


29102020 ~ 1921

~~~

"Belkide fazla gerçekçisindir."

Changmin'in cümlesiyle irkilen Chanhee güldü.

"Anlattı mı?"

"Hayır duydum. Çalışıyordum ve beni rahatsız ettiniz."

"Doğru. Terası sende seversin."

"İlişkinizi seviyorum. Umarım büyük bir sorun değildir."

"Küçük bir tartışma."

"Ama derindi. Sen gittikten sonra sabaha kadar orada oturmuş olmalı. Bugün kulüpte görmedim hiç onu."

"yurda dönemdi mi?"

"Hayır, sen gittikten sonra bir saat daha çalıştım ve tam gidecekken hala orada dikildiğini gördüm. Hiçte kalkmaya niyetli değildi."

"Haklıydım."

"İkinizde haklıydınız."

"Her zaman yanında olamam."

"Söz vermişsin."

"Bu ruhen verdiğim bir sözdü. Sürekli en ufak şeyleri bile dert ediniyor. Ve benimle paylaşmıyor."

"Paylaşınca verdiğin tepki yüzündendir belki."

"Sadece üzülmesini istemiyorum."

"Bilmiyorum."

"Nasıl yardım edebilirim ki?"

"Bilmiyorum Chanhee. Kimseyi sevmedim ve hiç sevgilim olmadı."

~~~

"Sevgilisi Juyeon'u terk mi etti?"

Chanhee yanına gelen kızın cümlesiyle kaşlarını çattı.

"Ne saçmalıyorsun?"

Hala kaşları çatık bir şekilde kıza bakıyordu. Elindeki kalemi bırakmış, karşısına hepJuyeon'a mektup vermesi için çıkan kıza odaklanmıştı. Bunaldığını hissediyordu.
O kıza anlattıklarının okula bu denli çabuk yayılacağını tahmin dahi etmemişti.

"Kaç gündür yüzü sirke satıyordu. Bugünde göremedim hiç onu."

"Sevgilisi terk etmiş mi oluyor böyle olunca?"

"Yani. Hem böyle sevgili mi olur? Hayalet gibi. Ben o kızın yerinde olsaydım onu bir saniye olsun yalnız bırakmazdım."

"Başımı ağrıttın."

Kız onu pek umursamıyormuş gibi hemen karşısına oturmuştu. Juyeon'a en yakın olan kişi Chanhee'ydi ve ondan bir şeyler koparmadan durmak istemiyordu.

"Seninde sevgilin varmış. İnanamadım biliyor musun?"

"Olamaz mı?"

"Fazla huysuzsun birde hazır cevapsın. Şaka gibi ama bu kişiliğini kimseden saklamıyorsun. Olduğun gibisin ve bazen sinir bozucu oluyor bu durum. O kızın seni bu şekilde sevmiş olması şaşırtıcı. Çünkü okuldaki herkes sadece dış görünüşüne tapıyor haberin olsun."

Kız onu dinliyormuş gibi görünmeyen bedenin ayaklanmasıyla söylendi.

"Yah! Buraya gel! Bana Juyeon'un sevgilisinin instagram adını vermelisin! Chanhee! Nereye?"

"Karakter analiziniz bittiğine göre sevgilimin yanına gidiyorum ve vermeyeceğim. Kendin bul. Manyak değil misiniz hepiniz bulursunuz bir şekilde."

~~~

Dün geceden itibaren kaşları çatıktı. Öfkeliydi. Ama sadece Juyeon ve o kıza değil. Kendisine de öfkeliydi.

Sevgilisini boş pratik odalarından birinde bulmuştu.
Derince bir nefes alırken koskoca odanın ortasında öylece oturmuş müzik dinleyen Juyeon'a odaklanmıştı.

Kaşlarını çatmayı bırakmış ve kendisini fark etmeyen bedenin tam yanına bağdaş kurarak oturmuştu. Kafasını Juyeon'un omzuna yasladıktan sonra sevgilisinin kulaklığının tekini alarak kendi kulağına takmıştı.

Bir süre sessizliği birlikte paylaşmışlardı.

Juyeon'un Chanhee'nin soğuk ellerini sıkı sıkıya tutması ise sessizliği bozmasına neden olmuştu.

"Ellerin çok soğuk."

"Özür dilerim."

"Özür dilemene gerek yok. Haklıydın."

"Kabaydım."

"Kaba değildin. Olduğun gibiydin."

Juyeon'un cevabıyla kafasını gencin omzundan kaldırırken çatık kaşlarıyla yüzüne bakmıştı.

"Beni nasıl seviyorsun?"

"Sen beni nasıl seviyorsun?"

Güldü her ikiside.

"Kırılmanı istemedim."

"Haklıydın Chanhee. Sadece bir şeyleri yapamıyorum. Anlatamıyorum. Çünkü canımı sıkıyorlar. Ama içime attıkça büyüyor ve yansıyor. Paylaşmam gerek. Üstelik sevgilime dahi anlatmamam saçma. Aynı konular olsa bile... Seni sinirlendirdim ama kırdımda. Belki kırılmadığını söyleyeceksin ama kırıldın."

Derince bir nefes aldı.

"Evet, her zaman yanımda olamazsın. Ama ruhen hep yanımdasın."

"Seni hakettiğimi sanmıyorum. Gerçekten bana sabrediyorsun."

"Artık canım sıkkın olduğunda seninle paylaşacağım. Sinirlensen bile bunu benim iyiliğim için olduğunu biliyorum. Sen dünya üzerinde beni düşünen tek kişisin Chanhee. Herkesin bana yaklaşma nedeni farklıyken hayatımda ilk kez biri bana sesimin güzel olduğunu söyledi. Ben sesimden hatta kendşmden nefret ediyordum Chanhee. İnsanların sırf dış görünüşüm yüzümden yanımda olması canımı yakıyordu."

Sevgilisinin güzelim parmaklarıyla oynamaya başladı.

"Sen diğerlerinden farklıydın. Sen içimi gören tek kişiydin. Herkesin nefret ettiği dürüstlüğüne ve kişiliğine aşık oldum. Şu an güçsüzüm evet ama sen yokken hiçbir şeydim. Seninle güçlendim. Güçlenmeye devam edeceğim."

~~~
29102020 ~ 2155
Syglr
Svglr

parmaklarım kayboldu saç tutamlarında / Junew Where stories live. Discover now