Bună.Eu sunt Amelie,am 17 ani şi,după lucrurile care mi s-au intâmplat in ultimele 2 zile,o viață destul de mizerabilă.In primul rând ,trebuie să vă spun că dacă acum 2 zile cineva imi spunea ce urmează să vă povestesc acum,îi rădeam in nas şi îi recomandam să se ducă la psihiatru.....dar acum,cred că eu aş avea nevoie de psihiatru.Acum sunt in camera mea ,încercând sa ignor că este 1:30 şi eu incă nu pot dormi.De ce?Ei bine......
Totul a inceput intr-o zi de 20 mai.Eu eram la şcoală şi încercam să-mi fac curaj să-l salut pe Jack(un băiat care mi se pare....mai putin urât şi prost decât ceilalți din şcoala mea)când a intrat in grabă pe coridor Patrik şi m-a tras rapid de mână:
-Patrik,ce e?îl intreb enervată că mi-a luat tot elanul.
-Aş vrea să-mi faci o favoare....zice el.
-Ce favoare??
-Putem să mergem impreună la un suc după şcoală?
-O......desigur!
-Serios?Chiar vrei?
-Normal că da.O chemăm si pe Lola(cea mai bună prietenă) si mergem!Va fi distractiv!spun eu entuziasmată.
-Aa da......Lola.....oftează Patrik si apoi pleacă puțin cam abătut.
-Hmm....ce-o fi cu el?mă intreb.
Insă nu am timp să-mi răspund că Brodway(cel mai popular băiat din şcoală trece pe lângă mine făcându-mi cu ochiul.
-Ai văzut ce am văzut şi eu?mă intreabă Lola care de la atâta entuziasm mai avea puțin şi sărea in sus.
-Ce să văd?fac eu pe neştiutoarea.
-Pe bune,Amelie?Cum poți să ignori faptul ca BROADWAY STAR ți-a făcut cu ochiul??
-Eeh...nu-i aşa mare lucru...spun eu.
-Poftim?Eştu nebună?
Dap...asta e Lola..Mereu entuziasmata dar puțin cam sărită de pe fix.Şi de-aia o iubesc.
-Hey.....Broadway se crede cel mai tare pentru că toată şcoala il iubeşte.Crede că poate să le aibă pe toate.Dacă nu ar şti să joace bine fotbal ar fi un nimic!zic eu deja prea nervoasă că toată şcoala il pupă-n fund pe tâmpitul ăla.
-Ooh...aş muri ca Broadway să mă invite la petrecerea pe care o dă săptămâna asta(Apropo a invitat tot liceul pentru că este cel mai generos om de pe pământ).
Am inceput să râd gândindu-mă cum ar putea supraviețui răsfățatul de Broadway singur).
-Ce?Greşesc cumva?îmi intrerupe Lola gândul.
-Oof...Lola Lola...oftez eu
---------------------------------------------------------------
Apropo,am uitat să vă spun cum arătau personajele textului:Amelie este o fată cu părul până la umeri,negru,slabă si cu nişte buze ...perfecte.Ochii săi sunt de culoarea verde deschis.Lola are parul scurt, cu şuvițe bleu şi mov inchis(pentru că adoră şuvițele) slabă si cu ochi căprui.Jack are păr scurt, şaten,are ochii căprui de culoare alunei şi cel mai frunos zâmbet din câte a văzut Amelie. .Deasemnea el este deştept si timid.Broadway este un băiat cu păr blond,ochi căprui,muşchi şii care poartă mereu un tricou cu un Lup pe el(fiindcă echipa de fotbal a şcolii se numeşte"Tbe Wolfs").Patrik are parul blond,ochii albaştri şi este genul de băiat in care-ți găseşti liniştea şi e gata mereu să te ajute.
CITEȘTI
True Love
RomanceTotul,toată viața lui Amelie,se schimbă atunci cănd unul dintre prietenii săi o surprinde,dezvăluindu-şi sentimentele față de ea.Cu probleme în dragoste,aceasta încearcă să îşi descopere sentimentele adevărate pentru prietenii ei.Dar,mai întâi, treb...