'' Hyung kalk artık. Derse geç kaldık senin yüzünden.'' yorgan çekiştirildiğinde oflayarak yerimden kalktım. Jimin' nin yüzüne bakmadan banyoya girdim. Yüzümü yıkayıp dişlerimi fırçaladım. Üzerimi değiştirip telefonumu aldım. Salona geçip beni bekleyen ikiliye baktım.
'' Yürüyün.'' bir saat sonra sınavım var ve ben uykumu alamadım. Çok güzel. Arabaya binip kemerimi taktım. Taehyung yine kemeri çekiştirmeye başladı. Üzerinde eğilip emniyet kemerini çekip taktım.
'' Öğren artık şunu.''
'' Gücümü yetmiyor.'' yola dönüp hızlıca okula doğru hareket ettim. Okula girdiğimizde arabamı park edip indim. Taehyung hala emniyet kemeriyle ilgileniyordu.
'' Gerçekten bu kemerle sıkıntın ne?''
'' Çıkaramıyorum, ne yapabilirim?'' gözleri dolmuştu. Gözlerimi devirip arabanın içine eğildim. Biraz zorlayıp çıkardım. Taehyung arabadan hızlıca binaya doğru yürümeye başladı. Jimin sinirli bakışlarını bana attı.
'' Neden ona kötü davranıyorsun?''
'' Kötü davranmıyorum. Sen derse geç kalmadın mı gitsene.''
'' Ona bunu yapmaya hiç hakkın yok hyung.'' sesli bir nefes verip gözlerimi kıstım.
'' Ne yapıyorum?''
'' Boşversene'' gözlerimi devirip gidişini izledim. Abartıyor muydum gerçekten? Onu kendimden uzaklaştırmak istiyorum sadece. Eğer bunu yapmazsam onu daha çok kırardım. eğer ona ümit verirsem kalbi daha kırılır. Oflayarak kafeteryaya ilerledim. Bir kahve içip kendime gelmem lazım.
--------
'' Az daha bekletseydiniz keşke.'' Jimin gözlerini devirip kapıyı açtı.
'' Evde görüşürüz Jimin.'' kaşlarımı çatıp Taehyung.'a baktım.
'' sen nereye?''
'' İşim var.'' arabayı işaret ettim.
'' Ben bırakırım.''
'' Kendim giderim teşekkürle.'' o gidene kadar arkasından baktım. Arabaya binip çalıştırdım.
'' Nereye gidiyor bu?''
'' Bilmiyorum. bana da söylemedi'' Jimin trip atar gibi konuştuğunda oflayarak hızımı arttırdım.
'' Siz nasıl yakın arkadaşsınız? İnsan yakın arkadaşının nereye gittiğini bilmez mi?''
'' Belkide senin asık yüzünü çekmemek için gitmiştir.'' tekrar oflayıp arabayı evin önünde durdurdum. Eve girip duş aldım. Sonra da salona geçip koltuğa uzandım televizyon izlemeye başladım.
---------
Gözlerimi birkaç kez kırpıştırarak açtım. Taehyung diğer koltuğa oturup ayaklarını Yoongi'nin bacaklarına koymuştu. Yoongi ellerini onun bacaklarına koymuştu. Taehyung'un kucağında bilgisayar vardı. Yoongi her zaman izlediği spor kanalını izliyordu. Jimin karşı koltukta telefonundan büyük ihtimalle oyun oynuyordu. Koltukta biraz doğruldum saçlarımı karıştırıp odama gittim. Kendimi yatağa bırakıp tavanı izledim. Kendime gelmem için biraz bekledim. İş bulmam lazımdı babamdan daha fazla para almamak için kalıcı bir iş bulmam lazım. Odanın kapısı açıldığında doğrulup kimin geldiğine baktım. Taehyung bilgisayarını masaya bırakıp yatağına oturdu. Kitabını alıp kaldığı yerden okumaya devam etti.
'' Nereye gittin bugün ?'' kaşlarını çatarak bana baktı.
'' İşim vardı demiştim zaten.''
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TINY ✓
Fanfiction'' Hey hyung! bak bugün okulda kimi buldum?'' karşımdaki çelimsiz olanı inceledim. '' Kim bu?'' '' Jungkook hyung biraz kibar ol! Bu Taehyung hatırlamadın mı? '' Hatırlamadım'' same kook uke tae Larry kitabından Uyarlanmıştır. !! Kitabın orijinali "...