'' Jungkook ?'' dürtülmenin etkisiyle gözlerimi araladım. Yoongi'yi karşımda görünce gözlerimi tamamen açtım. Taehyung'u rahatsız etmemeye çalışarak doğruldum.
'' Bir şey mi oldu?'' bana dışarıyı gösterip odadan çıktı. Taehyung'un üzerini örtüp peşinden çıktım. Yanına oturduğumda gergince parmaklarıyla oynuyordu.
'' Seni dinliyorum Yoongi.'' birkaç saniyeliğine bana bakıp gözlerini kaçırdı.
'' Jungkook bak ben ne olduğunu bile anlamdım. Bir anda her şey oldu ve bitti.'' kaşlarımı çatıp dediklerini anlamaya çalıştım.
'' Hemen kızma tamam mı?''
'' Ne dediğini anlasam da ona göre kızıp kızmayacağını karar versem.'' sıkıntılı bir nefes verdi. Elini ensesine götürüp kaşıdı.
'' Şey oldu. şey işte.'' kaşlarımı çattığımda ofladı.
'' Jimin beni öptü.'' bir süre ne dediğini anlamaya çalıştım.
'' Uyandı, ağlıyordu. Bende sakinleştirmek için sırtını okşadım. Sonra öptü beni. Ne olduğunu anlamadım. Koşarak odasına gitti. Ben ne yapacağımı bilemedim. Jaebeom da görünce benden duy istedim. Biliyorsun bazen olayları farklı anlatıyor'' olayı idrak etmeye çalıştım. Ayağa kalktığımda önüme geçti.
'' Ne yapacaksın?'' kaşlarımı ortada birleştirip sinirle konuştum.
'' Çekil önümden neden böyle bir şey yaptığını soracağım.'' elini göğsüme koyup durdurdu.
'' Şuan iyi değil Jungkook. Sabah konuşursun. Jaebeom uyuduğunu söyledi. ilaçlarının etkisinden olabilir. ben sadece başkalarından duyup yanlış anlama diye uyandırdım seni.'' derin bir nefes verip kafamı salladım.
'' Sadece ona bakacağım. Şimdi çekilir misin?'' önümden çekildiğinde Jimin'in odasına girdim. Yastığına sarılmış uyuyordu. Üzerini örtüp saçlarını öptüm. Kendi odama geçtim. Taehyung yatakta oturuyordu.
'' Kook?'' karanlık odada gözlerinin dolduğunu fark ettim.
'' Benim güzelim.'' yanına oturup yanağını okşadım. Dizlerinin üstünde oturup kollarını boynuma sardı.
'' Neredeydin? B-ben uyandığımda seni göremedim.'' saçlarını okşayıp boynunu öptüm.
'' Yoongi bana bir şeyler anlattı. Jimin ile ilgili. Seni yalnız bırakmayacağımı söyledim zaten bebeğim, korkma.'' geri çekildiğinde gülümsedim.
'' hadi uyumaya devam et güzelim.'' yatağa uzanıp alttan bana baktı. Yanına geçip üzerini örttüm.
'' Jimin ile ilgili bir sorun mu var?'' sıkıntılı bir nefes verip onu kollarımın arasına aldım.
'' Jimin, Yoongi'yi öpmüş.''
'' Ne!'' deyip kafasını kaldırdı. Gülümseyip ellerini çırptı.
'' Sonunda.'' kaşlarımı çatıp ellerini indirdim. Gülüşü sönüp bana baktı.
'' Ne yapıyorsun? Düşündüğün gibi bir şey olmayacak.'' yüzünü düşürüp oturdu.
'' Jimin'nin bizim için ne kadar uğraştığını biliyor musun? O bizim birbirimiz için doğru kişiler olduğumuzu biliyordu çünkü. Bende Yoongi'nin onu mutlu edeceğini düşünüyorum Kook.'' Bende karşısına oturup saçlarını okşadım.
'' Ben sadece kardeşimi korumaya çalışıyorum Tae. Bunu sende biliyorsun.'' saçlarındaki elimi ellerinin arasına aldı.
'' Jimin.'i yoongi den mi koruyacaksın Jungkook? Sen söyledin Jimin'i o kurtarmış. nasıl zarar versin ona ? sen yokken Jimin rahatsızlandığında yine o vardı yanında.'' söylediklerinde haklıydı ama benim annemden sonra tek değer verdiğim kişiydi Jimin. Onu herkese emanet edemem. Tabi şimdi bir de Taehyung vardı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TINY ✓
Fanfiction'' Hey hyung! bak bugün okulda kimi buldum?'' karşımdaki çelimsiz olanı inceledim. '' Kim bu?'' '' Jungkook hyung biraz kibar ol! Bu Taehyung hatırlamadın mı? '' Hatırlamadım'' same kook uke tae Larry kitabından Uyarlanmıştır. !! Kitabın orijinali "...