Utanma Benden!

2.4K 173 26
                                    

Dar koltukta Minjae üzerimde uyuyordu, Taeyung koluma sarılmış başını omuzuma koymuş televizyon izliyordu. Jimin ve Yoongi geleli çok olmamıştı. Jimin koltukta otururken Yoongi ise uyumak için odasındaydı. Minseo ise koltukta Jiminin yanında oturuyoru.

'' Tae?''  gözlerini bana çevirdi.

'' İstersen yatağına geç uyu. Gözlerinden uyku akıyor.''  birkaç saniye Minseo'ya bakıp kafasını olumsuz anlamda  salladı.

'' Hayır burada iyiyim.'' gülümseyip alnını öptüm. Sadece onun duyacağı şekilde fısıldadım.

'' Sen kıskanınca daha mı tatlı oldun?'' kaşlarını çatarak bana baktı.

'' Ben kıskanmadım.'' kafamı sallayıp gülüşümü saklamaya çalıştım.

'' Gülüyorsun görmüyorum zannetme. Kıskanmadım diyorsam kıskanmadım.''

'' Tamam kıskanmadın. O zaman öpsene bir kere beni.''  yüzü yumuşadığında kıkırdayıp dudağımın kenarını öptü. Cıkladım.

'' Kesmedi bu beni.''  yine kıkırdayıp dudağımı öptü. Geri çekilmesine izin vermeden dudaklarımı dudaklarına bastırdım.

'' Hyung!'' Jimin'in uyaran sesiyle geri çekildim. Taehyung yüzünü boynuma gömdü.

'' Ne ?'' dedim. bende aynı şekilde.

'' Rahat durun. İki dakika oynaşmayın.''  kaşlarımı çatıp sehpanın üzerindeki oyuncağı kafasına attım. Havada yakalayıp aynı şekilde bana baktı.

'' Düzgün konuş. Görmek istemiyorsan bakma.'' gözlerini devirip oyuncağı sehpanın üzerine koydum.

'' Ben alıştım da bari şu kızın yanında yapmayın.'' gözlerimi birkaç saniye Minseo ya çevirdim. Tuhaf tuhaf bize bakıyordu.

'' O da görmek istemiyorsa bakmasın. Zorla gözlerini buraya dikmiyoruz.''  Taehyung'un nefes alış verişleri düzene girdiğinde uyuduğunu anladım.

'' Şimdi sessiz olun.''  kapı çaldığında Jimin kalkıp kapıya baktı. Babam ve karısı yanımıza geldiler.

'' Ah uyumuş bile. Normalde hiç uyumazdı.''  bu kadının samimiyetsiz sesine dayanamıyorum. Üzerimden almaya çalıştıklarında ağlamaya başladı. Taehyung da kafasını kaldırıp etrafına bakındı. Hemen doğruldu. Babama baktığımda Kaşları çatık bakıyordu. Bende kaşlarımı çatıp Minjae'nin benden uzaklaşmasını sağladım.

'' Minjae seni tekrar görmeye geleceğim. En kısa zamanda tekrar görüşürüz ama şimdi gitmen lazım.''  burnunu çekip Taehyung'u gösterdi.

'' O gelecek mi?'' 

'' Gelmesini ister misin?''  kafasını aşağı yukarı salladığında gülümsedim.

'' Tamam oda benimle gelir ama şimdi annene git hadi.''  annesine verip ayağa kalktım. Taehyung'u kaldırıp elimi beline koydum.

'' Biz hemen geliyoruz.''  odaya doğru ittirip arkasından ilerledim. 

Odaya girip kapıyı kapattım.  '' Babamdan çekinmene gerek yok Tae. Onun ne yaptığı ya da ne düşündüğü umurumda değil. istersen sen uyumaya devam et ben onları geçirip gelirim.''  kafasını iki yana salladı.

'' Bende senin yanında olacağım.''  güldüğümde karnıma vurdu. '' Bana öyle manalı manalı gülme.''

'' Tamam bebeğim. bir şey demedim ki. Gel hadi.'' elini tutup salona götürdüm.

'' Hadi Minjae abine veda et gidelim.'' Minjae paytak paytak koşarak gelip bacağıma sarıldı. Taehyung'un elini bırakıp onu kucağıma aldım, elini tekrar tuttum.

TINY ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin