Izgatott vagy már?

89 8 0
                                    

Reggel sikerült édesanyám kávédarálására kelnem, így azt hiszem okkal rontottam ki a szobámból ezzel felkeltve az amúgy mély alvó édesapámat és két húgomat is. Ella és Angela kómásan vánszorogtak ki a szobájukból a fürdőszoba felé, de gyors közeledésemet látva inkább visszafordultak. Beviharzottam kozmetikai kistáskámmal a fürdőbe majd gondosan arcot és fogat mostam majd egy különleges sminket készítettem. Ezek a reggeli tevékenységek mindig felkeltenek annyira hogy a kávé sem kellett már. A szobámba visszatérve felöltöttem lezser, bézs Adidas melegítő szettemet, majd bepakoltam és elindultam a sulibuszhoz.

 A buszom mint mindig késett egy pár percet. Bár Mineheadben ahol élek nincsenek nagy távolságok én mégis a buszozást választom mivel szeretek utazás közben gondolkozni és zenét hallgatni.

 A buszról leszállva barátnőm Katherine már várt rám egy hatalmas mosollyal az arcán. – Ugye fel vagy készülve a holnapra?- kérdezte hatalmas vigyorral az arcán. – El sem tudod képzelni!- lelkendeztem. Ezt a szombatot már hónapok óta vártuk ugyanis a kedvenc K-pop bandánk a SuperM Londonban koncertezik és mi persze szuper helyekről végig fogjuk tombolni a showt! Amint beértük a szokásos kép tárult a szemünk elé. Nem voltam olyan népszerű, de mindenkivel jóban voltam, így mindig jó érzéssel mentem iskolába. Ellenben Katherine iszonyat népszerű lány volt akire mindenki felkapta a fejét, így nem sikerül ma sem nyugodtan végig vonulnom a folyosón. A terembe beérve a fiúk szétrebbentek mint a verebek, utat és helyet engedve nekünk. A pénteki óráim nem tartanak sokáig így fél egy tájban végeztem is.

A suliból egyenesen a táncterembe mentem. Ez az én biztonsági zónám. Itt táncolok, de egyre sűrűbben énekelni is szoktam. Itt mindig önmagam vagyok és kiengedek mindent ami bennem van. A koncertre való tekintettel éppen a banda Tiger Inside című számának koreográfiáját gyakoroltam be, majd énekeltem egy keveset az albumról. Miután kellően elfáradtam, elindultam hazafelé.

Otthon hatalmas nyüzsgés fogadott. Ella épp a haját vasalta, míg Angie készítette elő a holnapi ruháját. Ők is jönnek velünk a koncertre mert megígértem nekik, aminek egyébként örülök mert mostanában eléggé ragaszkodunk egymáshoz.

Én, a legnagyobb fáradtságomban elmentem fürdeni és hajat mosni, majd vacsora nélkül feküdtem le aludni.

Amint párnát ért a fejem, el is aludtam mintha semmi nem izgatna. Majd hajnalban fel is ébredtem...

You don't see this coming, huh? ( Taeyong nct ff.) BEFEJEZETTWhere stories live. Discover now