Let's dance!

41 6 1
                                    

Beértem a bálterembe és elindultam lefelé a hosszú, virágokkal tarkított lépcsőn. El sem tudom  mondani hogy mennyire élvezem a ruhámat.

Figyeltem hogy nehogy rosszul lépjek, de fel kellett néznem, mert éreztem hogy bámulnak

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Figyeltem hogy nehogy rosszul lépjek, de fel kellett néznem, mert éreztem hogy bámulnak . Mikor lenéztem a lépcső végére, egy rakat ember ácsorgott koktéllal a kezében és pillantásukkal gyorsan végig  mértek. Az NCT széles mosollyal díjazta az érkezésem, viszont Taeyong már egy ideje hatalmas szemekkel néz végig rajtam végig újra és újra.

Yuta szemszöge: 

Sophie olyan, mint egy hercegnő abban a ruhában, Tennek igaza volt. Próbáltam volna beszélni T.Y-vel, de nem tudja levenni a szemét a lányról...már kezdhetném megszokni. Egyszercsak lökött rajtam valaki. Johnny már ott is termett Sophie mellett és pezsgővel kínálta. Taeyong sóhajtott egyet mellettem majd lehúzta az egész pohár pezsgőjét.

-Tesó, kezdjünk el átöltözni ,mindjárt mi jövünk!- szólt Doyoung.

Az új számunk hatalmas sikert aratott. Látni hogy Sophiet hogy elbűvöli T.Y dualitása a színpadon és a színpadon kívül is. Mindegyikünket imád, ezt érzem, de őt valahogy másképp...

A vacsora fantasztikus volt, de a mi bandánk már megint inkább csak italozott, na és persze táncolt! Johnnyék már az este kezdetén spiccesek voltak.

Éppen egy hatalmas beszélgetés közepében voltunk egymás alkoholfogyasztási szokásairól mikor a nagyfőnök magához kérette Sophiet és Kunt.

Kb egy óra múlva térhettek vissza az asztalhoz. -Hol a francban voltatok? -kérdezte Lucas kiskutya szemekkel. - SM megkért minket hogy mi beszéljünk a legnagyobb kínai TV csatornákkal és a WayV albumot forgalomba helyező áruházlánc vezetőivel és győzzük meg őket arról hogy jó befektetés vagyunk. Sophie fantasztikusan helytállt, szinte elbűvölte őket. -Szóval sikerült? - kérdezték a WayV tagok szinte egyszerre Kunt. -Persze hogy sikerült! Jövőhéten meg is kezdjük a promotálást Kínában.

Taeyong szemszöge: 

Táncolnom kell vele... Annyian felkérték... Ne érjenek hozzá... Hogy merik?

-Elnézést, lekérném a hölgyet!- a hangom egyre ércesebb lett. 

Ahogy a kezét a kezembe helyezte, már megnyugodtam. Meg kell őt védenem az ilyenektől emberektől és helyzetektől...Elvégre ő is családtag! Szigorúan családtag!

Órák teltek el, vagy percek már nem tudom. Csak arra lettem figyelmes hogy valaki kitartóan bökdösi a hátam. Kai volt az aki már csatak részeg volt. Megszorított és eltaszított, tudtomra adva hogy ő következik.

Odaadtam neki ezt a táncot, hiszen ő is ugyan úgy jó barátja ahogy én is. Na jó, azért most már kezd messzire menni. MI az Istenért dörgölőzik úgy hozzá, hagyja már békén! Szétszedem őket!

You don't see this coming, huh? ( Taeyong nct ff.) BEFEJEZETTWhere stories live. Discover now