-Már semmi sincs rendben.- fogtam vissza könnyeimet.
Yuta leült mellém a lépcsőre ahová összekuporodtam.
-Figyelj, szerintem sejtem hogy mi folyik itt...de tudod ettől még nem dől össze a világ.
Valahol örülnék ha tudná hogy mégis mi történt...vagy az csak még jobban bosszantana.
-Most bemegyek, mert még van egy kis dolgom... Jó éjt!- simogatta meg a karomat.
-Jó éjt! De hajnalban mi dolgod...- de már nem is hallotta amit kérdeztem tőle.
Napsütéses, meleg vasárnap van...-Pakoljanak, pakoljanak!- hallatszott SM rekedtes hangja ahogy sürgetett minket a reptéren. A kínai utunk pont kapóra jött. Két hét. Addig összeszedem magam, feltöltődöm és tiszta fejjel folytatom a munkámat, az életemet...
Taeyong szemszöge:
Hála az Istennek hogy elmennek! Legalább végre a munkámra koncentrálhatok! Nem tudom mi a szart csináltam volna ha ezek után együtt kellett volna dolgoznom vele...
Végre béke és nyugalom és a munkám! mindenki itthon van a WayV-t kivéve de még így is túl nagy a csönd... Legalább így befejezhetem a dalomat.
" Miért nem tudok nem gondolni rád? miért vagy rám ilyen hatással? Ha hozzád érek, ha hozzám érsz...."
Na jó, ez így nem lesz jó. Próbáljuk újra... A Dream két szobával arrébb iszonyat hangos.
-Fiúk, lehetne halkabban? Kurvára zavartok!- törtem rájuk az ajtót.
-Sophie van a vonalban! -kiáltott Renjun, miközben a többiek rohadtul csúnyán néztek rá.
-Ó Sophia...Elnézést!- és már ki is rohantam a szobából.
Kerülnöm kell még telefonon keresztül is.
++++++
Csütörtök van. A dallal jól haladok, a vacsorával viszont kevésbé. Nem is emlékeztem milyen nehéz így egyedül. A dalt dúdolom...
" Miért nem tudok nem gondolni rád? Miért vagy rám ilyen hatással? Ha hozzád érek, ha hozzám érsz.... Van az a fura érzés ha nem vagy itt. Gondolsz még rám úgy igazán? Ha nem érek hozzád, ha nem érsz már hozzám..."
++++++
Egy hete hogy nyolc fővel kevesebben vagyunk itthon. A WayV sokszor utazik...Sophie viszont nem...Vajon jól érzi magát, jól van?
" Miért nem tudok nem gondolni rád? Miért vagy rám ilyen hatással? Ha hozzád érek, ha hozzám érsz.... Van az a fura érzés ha nem vagy itt. Gondolsz még rám úgy igazán? Ha nem érek hozzád, ha nem érsz már hozzám... Hazajössz még hozzám? Érintesz majd még? Akarod úgy ahogy én? Kérlek érj hozzám, kérlek érj hozzám... "
++++++
Kedd reggel nekünk is csomagolnunk kell. Indulás L.A-be. Mi lesz így Sophieval ha hazaér? Nem akarok menni.... -Srácok becsomagoltatok?- nyitottam be Yutához és Markhoz.
VOCÊ ESTÁ LENDO
You don't see this coming, huh? ( Taeyong nct ff.) BEFEJEZETT
Fanfic-Nem tudtam hogy ennyire fontosak vagyunk neked! -mondta Taeyong nagyra nyílt tekintettel. - Amióta Koreába költöztem, első pillanattól kezdve ti voltatok velem, gondomat viseltétek, megnevettettetek amikor szomorú voltam és megvédtetek. Ezért tesz...