"Omlouvám se"

113 7 0
                                    

Z pohledu Kylie
Bylo to úžasné. Panna jsem nebyla, ale stejně to pro mě bylo nové. Bylo to tak- jiné. Přeci jenom jsem si to představovala už dlouho.

Nevím kde Lee byl, ale chtěla bych to vědět. Když přišel nic neřekl. Byl smutný. Byly z něj cítit cigarety.
Kouří, jen když ho něco trápí. Nevím, co se mu děje. Cítím se vůči němu špatně. Kvůli tomu, co jsem udělala.

Nemohla jsem spát. Furt jsem musela myslet nad tím, co se Leamovi děje a jestli to Mike se mnou myslí vážně. Nemyslím, abychom se vzali a měli děti. Spíš nechci, abych byla jen jedna z holek, co má na jednu noc.


Pořád nemůžu usnout. Tak jsem šla ven na balkón. Jen tak jsem seděla, koukala na řecko plných světýlek. Byla mi zima. Klepala jsem se. A toho si všiml i on.

Lee ke mě přišel a podal mi deku. Nic neříkal. Poděkovala jsem mu a on jen kývl. Ani se neotočil. Za celý večer se mi nepodíval do očí. A nechce se mi svěřit.
Musí to být něco vážného.

"Lee,řekni mi co se děje. Mě se svěřit můžeš. Záleží mi na tobě" jen zavrtěl hlavou a dál koukal před sebe.

Z pohledu Leama
Nechci jí to říkat. Nechci jí ublížit. Pokud s ním bude šťastná, bránit ji v tom nebudu. Jen vím, jaký doopravdy je. Holky má jen na jednu noc.

Snad i ona ví, jaký je. Řekl jsem, že jsem unavený a že se jí omlouvám za to, jak se chovám. Odešel jsem spát. Po chvíli jsem slyšel, jak přišla. Po chvíli už spokojeně oddechovala

Kylie DustonKde žijí příběhy. Začni objevovat