Z pohledu Mika
"Chodit" s ní bylo celkem fajn. Teda beru jí jako kamarádku, s kterou prcam skoro každej den (aspoň 2krát)Je naivní. Myslí si, že jsem se kvůli ní jen tak změnil.
Jo a je těhotná
Kecam. Naštěstí. To bych to mimino zakopal uprostřed oceánu.
Dneska jedeme na loďku.
Je to fajn. Baví mě jí řídit.••••
Dojeli jsme někam do přístavu. Je to tu hezký. Když si představíte řecko, tak přesně tak to tady vypadá. Jako z internetu.
Šli jsme do nějaký restaurace. Dal jsem si chobotnici. Už dlouho jsem to nedělal s někým jiným než s Kylie. Ne že by byla špatná, ale je to u mě nezvyk.
Vyděl jsem jednu holku. Má řeckej nos, velký kozy a prdel taky nemá špatnou
Přišel jsem k ní. Jen jsem ji pozdravil. Víc jsem říkat nemusel. Hned věděla co chci.
Zatáhla mě do nějaký kabinky se záchodem a zuřivě mě začala líbat. To teď dělám furt. Odstrčil jsem ji a strhl z ní šaty. Podprsenku jsem rozepl jednou rukou. Trénink. A tanga rozerval na dva kusy.
Jsem hotovej. Byl jsem tu s ní asi 20 minut, ale to je jedno.
Z pohledu Leama
Přiběhla ubrečená. Šla hledat Mika a ted je tu, s rozmazanou řasenkou.
Ten hajzl. Já věděl, že ji něco udělá. Nevěděl jsem přesně co, ale tušil jsem to.Přitáhl jsem si ji do obětí. Plakala. Byla tak křehká. Byla jako porcelánová panenka. Jaky by na ni někdo jiný než já sáhl, a ona be se hned rozbila.
Odnesl jsem ji jinam. Daleko od rodičů, a Michaela! Sedli jsme si na okraj ulice. Vysely nám nohy dolů, skoro se máčely v moři.
"Řekni mi všechno co se stalo" pohladil jsem ji. Opřela si hlavu o moje rameno.
Řekla mi, že šla na záchod, a zespoda v kabince viděla dvoje boty. Pánské a dámské. ""Jeho boty poznám. Nedávno jsem se s ním o nich bavili. A poznala jsem i jeho hlas. "
Ten debil. Pokusil jsem se ji utěšit. A pak jsem ji zkusil přivést na jiné myšlenky. Chvíli jsme si povídali.
Mohl bych ji políbit, ale neudělám to. Nechci se s ní líbat, když právě přistihla mýho bratra, jak to dělá s jinou. Nechci, aby u toho byla smutná. Ona musí vědět, až na to bude připravená. Až to bude chtít
ČTEŠ
Kylie Duston
RomanceKylie s Leem jsou nejlepší kamarádi už od malička. V létě jedou obě rodiny do řecka jako každý rok. Lee má staršího bratra. Kylie se vždycky líbil, ale nemyslela si že spolu začnou chodit. Ale proč to Leama tak štvalo? A proč by Kylie chtěla radši...