Domů

69 4 1
                                    

Posledních pár dnů šlo v pohodě. Stýkali jsme se s Ann, hráli s Bentlym a dělali ty normální dovolenkový věci.

Pro Bentleyho jsme koupili cestovní box a koupili jsme mu lístenku, aby mohl odletět s námi domů.

Zabalili jsme se, šli jsme na poslední oběd a ještě vyrazili do města. Kufry jsme dali do auta a šli na poslední koupání v moři.

Pak jsme se jenom oblékli a vyrazili na letiště.

••••

Letiště bylo obrovské. Byli jsme tam asi hodinu, pak si zařídili vše, co bylo třeba a koupili něco k malý večeři před letem.

Já s Leem jsme si dali naší tradiční letišťovou bagetu s obalovaným kuřetem a mojonézou. Je celkem hnusná, ale vždy si jí dáváme, před odletem domů a tak to děláme už od malička. Bez toho by jsme se nemohli vrátit domu.

Nastoupili jsme na B3. S Leem jsme seděli vedle sebe a rodiče 3 řady za náma.

Poletíme 2 a půl hodiny. Je už tma, tak jsme se s Leem chvíli koukali z okna a pak jsme usli. Já jsem měla hlavu na jeho rameni. To je tak pohodlný.

Asi za půl hodiny se probudil, já zklouzla hlavou do jeho klína a on si začal hrát s méma vlasama.

••••

Dorazili jsme domů asi ve dvě ráno, a tak jsme si šli rovnou lehnout.

Dnešní kapitola je trochu kratší, omlouvám se:)) už dlouho žádná nevyšla. Mám toho moc (koukání na netflix) ale přemýšlela jsem, že začnu psát knížku o mém životě. Chcete? Kdyžtak jakékoliv otázky mi můžete psát do komentářů.
Vaše Suze<3

Kylie DustonKde žijí příběhy. Začni objevovat