Humr

94 5 0
                                    

Z pohledu Kylie
Další den byl normání. Vlastně jsem 24 hodin v kuse byla zabraná v mý mysli. Respektive dneska, jsem si uvědomila. Nechci za žádnou cenu riskovat přátelství s Leem. A Mike byl přece kluk mých snů.

Alespoň pro zatím to nechám tak, jak to je. Snad to Leamovi nijak neublíží.

Ráno jsem si vlezla k Mikovi do postele. Obejmul mě. Dala jsem mu pusu a ještě jsme šli na chvíli spát.

Asi po hodině jsem se probudila, tím jsem probudila i Mika a šla jsem natočit do sklenice ledovou vodu

Ne na pití. Přišla jsem k Leeovi a vylila jsem mu celou sklenici ledový vody na hedu:)))

"Kurva" zařval Leam, ale hned se začal smát. Měli jsme záchvat smíchu asi dvě hodiny.

Do oběda jsme byli u moře.
Leeovi jsem potom řekla pravdu. Že si s ním nechci zničit kamarádství a že mám Mika opravdu ráda. Vzal to celkem v pohodě, i když si myslím, že to tak trochu předstíral.

S Mikem to bylo jako v nebi

Pořát jsme jen šoustali. Kecam ale 70% času co jsme se viděli jsme to dělali. I když jsem zjistila, že se s ním fakt dobře povídá. Zdá se jako chytrý a hodný klučina. Ano. Kecam je to ten furt stejný bad boy, co kouří chlastá a hulí.
Ale je moc fajn. Mám ho opravdu ráda

Nebudu říkat, že jsem se párkrát taky nestřískala, ale on je celkem extrém.

••••

Večer jsme šli jenom s Mikem na véču. Zaplatil mi nějakou rybu s těstovinama. On si dal nějakýho humra.

Mikovi rodiče jsou dost bohatí. Mají tří patrovou villu a Mikovi dali jen tak for fun audinu. Se zatahovací střechou.
Až Mike chcípne, bude moje.

Kecam:)) nemam ho (jenom) pro prachy

Ne fajn. Dost vtípkování. Mám ráda jeho povahu a vzhled. Nejsem typ holky co chodí s klukem jenom aby jí koupil zlatý šperk. Ale neříkám, to že mi platí večeři se mi taky líbí.

••••

Večer jsme i s Leem hráli nějakou deskovou hru. A pak jsme šli spát.

Kylie DustonKde žijí příběhy. Začni objevovat